فیلم سینمایی «متولد 65» در انتظار دریافت مجوز اکران است.

مجید توکلی کارگردان «متولد 65» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اولین فیلم سینمایی خود گفت: فیلم سینمایی «متولد 65» بعد از تدوین نهایی، برای دریافت پروانه نمایش به ارشاد فرستادیم و امیدوارم در این بازار آشفته اکران، «متولد 65» بتواند مجوز اکران بگیرد.

وی افزود: تصمیم دارم که اگر فیلم موفق به دریافت پروانه نمایش شود به اکران بگذاریم و دیگر منتظر جشنواره فیلم فجر نخواهیم ماند. دلیل این امر این است که هر ساله در جشنواره فیلم فجر تغییراتی در قوانین فیلم‌ اولی‌ها اجرا می‌شود و ما هنوز نمی دانیم تغییرات و قوانین امسال چه خواهد بود؟

توکلی عنوان کرد: امیدوارم فیلم قبل از جشنواره پروانه نمایش بگیرد تا مردم سریع‌تر بتوانند فیلم را ببینند چون آرزوی همه کارگردان‌های فیلم اولی دیده شدن فیلم‌هایشان است.

وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر مشغول ساخت فیلم بزرگداشت فرهاد آئیش هستم که روزهای پایانی فیلم را پشت‌سر می‌گذرانیم و تا 29 مرداد فیلم کاملا به پایان خواهد رسید.

لازم به ذکر است؛ مجید توکلی پیش از این بزرگداشت مهدی هاشمی را نیز ساخته است.

گفتنی است؛ فیلم «متولد 65» به نویسندگی دارالشفاهی‌، تهیه‌‌کنندگی‌: محمدمهدی عسگرپور، است که در این فیلم بازیگرانی چون: آنا نعمتی، مریم سعادت، احسان امانی، پدرام شریفی، هنگامه حمیدزاده، نقش‌آفرینی می‌کنند و سید رضا میرکریمی به عنوان مشاور پروژه در این اثر حضور داشته است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار