از ساماندهی کارگران فصلی در منطقه 6 تا اجرای مسابقات لیگ محله‌ای در منطقه 9 را در این گزارش بخوانید.

*ساماندهی 200 کارگر فصلی در منطقه 6

رئیس مرکز رفاه و مشارکت‌های اجتماعی منطقه 6 از اجرای ساماندهی و بهره مندی از خدمات ویژه برای کارگران فصلی در این منطقه خبر داد.

بتول جرجانی رئیس مرکز رفاه و مشارکت‌های اجتماعی منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: کارگران فصلی محله‌ها بوسیله این مرکز ساماندهی و از امکاناتی از جمله آموزش، بیمه و اشتغال بهره مند می‌شوند.

وی افزود: هر ماه حدود 200 نفر از کارگران فصلی به این مرکز مراجعه و نام آنها در لیست کارگران تحت پوشش ثبت می‌شود.

رئیس مرکز رفاه و مشارکت‌های اجتماعی در ادامه گفت: با ساماندهی وضع این کارگران، دسترسی شهروندان به کارگران ماهر و نیمه ماهر آسان و همچنین برخی از کارگران نیز برای شرکت‌ در دروه‌های آموزشی به سازمان فنی و حرفه‌ای معرفی می‌شوند.

جرجانی در پایان تاکید کرد: این مرکز در خیابان یوسف آباد، میدان سید جمال الدین اسد آبادی قرار دارد.

*اجرای مسابقات لیگ محله‌ای در منطقه 9

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 گفت: مسابقات ورزش لیگ محله‌ای آقایان در منطقه با هدف نهادینه کردن ورزش همگانی در حال برگزاری است.

هاشم فخاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: این اداره در راستای نهادینه کردن ورزش و همگانی کردن آن اقدام به برگزاری مسابقات لیگ محله‌ای در رشته دارت، طناب  کشی و مچ اندازی در دوره سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال روزهای پنجشنبه و جمعه تا اواخر شهریور ماه سال جاری در بوستان‌های کولک و شمشیری از ساعت 18 الی 20 نموده است.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ محله‌ای فوتبال از 17 مرداد ماه در 4 رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در مجموعه ورزشی نشاط در حال برگزاری است.
همچنین در بخش بانوان مسابقات محلات هر منطقه در رشته شنا، تکواندو و کبدی مورخ 29 و 23 و 22 مرداد ماه در مجموعه جهانی پور برگزار می‌شود.

*مناطق عملیاتی غرب کشور میزبان کاروان راهیان نور

معاون توسعه منابع انسانی منطقه 10 از اعزام کاروان‌ راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور در 16 شهریور ماه خبر داد.

امیر رضا جلالی فراهانی معاون توسعه منابع انسانی منطقه 10 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: اردوی راهیان نور فرصتی است تا شهروندان با رشادت‌ها و دلیری‌های رزمندگان و شهیدان آشنا شوند و ارزش‌های اصیل انقلاب را درک کنند.

وی در ادامه افزود: با مشارکت اداره امور ایثارگران و شهرداری نواحی سه گانه ثبت نام کاروان راهیان نور آغاز شده و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نواحی سه گانه در این اردو شرکت کنند.

جلالی فراهانی با اشاره به اینکه مراسم بدرقه کاروان راهیان نور با حضور مدیران ارشد در روز 16 شهریور در مجموعه شهید حبیب غنی پور برگزار می‌شود گفت: شهروندان در این سفر از مناطق عملیاتی مهران، یادمان شهدا والفجر و کربلای 1، یادمان شهدای عملیات مطلع الفجر، شهدای مرصاد بازدید می‌کنند.

معاون توسعه منابع انسانی گفت: همواره شهرداری منطقه 10 در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با ارج نهادن به آرمان‌ها و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی برنامه‌های مناسبتی و فرهنگی متنوع و متفاوتی را در نظر دارد.


*آموزش 100 نفر از فرزندان سرپرست خانوار

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 گفت: برنامه‌های آموزشی ورزشی ویژه‌ی 100 نفر از فرزندان سرپرست خانوار به صورت رایگان برگزار می‌شود.

عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: اداره بانوان منطقه با همکاری واحد ورزش اقدام به برگزاری دوره‌های ورزشی ویژه 100 نفر از فرزندان مجرد بانوان سرپرست کرده است.

وی با اشاره به اینکه این دروه‌های آموزشی با هدف افزایش توان‌مندی‌های فرزندان جهت  حضور در جامعه، ارتقا خود باوری و اعتماد به نفس برگزار می‌شود افزود: فرزندان سرپرست خانوار با توجه به علاقمندی‌های خود پس از دریافت معرفی نامه از اداره امور بانوان از دوره‌های آموزشی ورزش شنا، والیبال، ژیمناستیک بهره مند می‌شوند.

طباطبایی گفت: این دوره‌های آموزشی در مجموعه یادیاران، پردیس به صورت رایگان در ایام تابستان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار