تیم منتخب شوتوكان ايران در دوازدهمین دوره رقابت های شوتوکان قهرمانی جهان که از فردا در ‍ژاپن آغاز می شود شرکت می کند .

به گزارش خبرنگار کشتی رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، دوازدهمین دوره رقابتهای شوتوکان کاراته قهرمانی جهان به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی طی روزهای شنبه و یکشنبه این هفته در ژاپن برگزار می شود . 

این رقابت ها  با حضور کاراته کاهایی از ۴۰ کشور جهان به میزبانی کشور ژاپن در اولین سالن هنرهای رزمی این کشور به نام سالن "توکیو بودکان" برگزار خواهد شد. 

تیم منتخب شوتوكان ايران با بيست ورزشكار، مربی و داور و با حمایت مالی بانك سپه در این دوره از مسابقات شرکت می‌کند. در كاتای تيمی و انفرادی امير بهادر تدين، روزبه روشنی، سهيل ساجدی‌فر، در كاتای نوجوانان  اميرحسين حقی و علیرضا نديمی، در كوميته نوجوانان مهدی پرتوافکن، در كاتای نوجوانان آتنا مومنی ، در كاتای تیمی غزل نادری، زهرا شيخی و فاطمه موفقی و در رده پيشكسوتان غلامعلی تبرزد، نادر فرایی و احمد صافی تیم اعزامی کشورمان را تشکیل می‌دهند.

همچنین ، مصطفی پاشایی به عنوان داور در این مسابقات حضور خواهد داشت.  
 
یادآور می شود  طی روزهای  گذشته سمينار و جلسه نمايندگان فدراسيون جهاني برگزار شد و احمد صافی که از سال ٢٠٠٦ عضو كميته فنی اين فدراسيون جهانی است به مدت دو سال دیگر در كميته فنی فدراسیون جهانی این سبک ابقا شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار