سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا در تازه ترین ادعاهای بی اساس خود، توافق های دوجانبه ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی را مضحک و نامعقول خواند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا در تازه ترین موضع گیری در مخالفت با جمع بندی گفتگوهای هسته ای بین ایران و گروه 1+5، توافق های دوجانبه ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی را مضحک و نامعقول خواند.

به نقل از پایگاه اینترنتی تلویزیون محلی سی بی اس در فیلادلفیا، «ران درمر» ، سفیر اسرائیل در آمریکا، مدعی شد: توافق هسته ای، برنامه ایران را برای دستیابی به بمب پیش می برد. توافق نه تنها مسیر ایران را برای دستیابی به سلاح هسته ای مسدود نمی کند بلکه در حقیقت این مسیر را هموار می کند و اگر هم ایران به این توافق پایبند بماند تا بخواهد حسن نیت خود را نشان دهد فقط چند سال دستیابی اش را به سلاح هسته ای به تعویق می اندازد. آنگاه ایران مجبور نخواهد بود برای ورود به باشگاه کشورهای دارای سلاح هسته ای به زور وارد شود بلکه می تواند به راحتی به این باشگاه بپیوندد.

وی با اشاره به ادعای مطرح شده از سوی خبرگزاری آسوشیتدپرس مبنی بر توافق دوجانبه ایران و آژانس درباره نمونه برداری،در ادامه یاوه گوئیهای خود، مدعی شد: گفته می شود ایران می تواند خودش نمونه برداری کند و به بازرسان بین المللی بدهد تا آنان راستی آزمایی کنند در گذشته تقلب نکرده است. خیلی مضحک است. تصور کنید به ورزشکاری که به علت مصرف مواد تعلیق شده اجازه بدهند خودش نمونه آزمایش را برای آزمایش در اختیار لیگ ورزشی قرار دهد. این دقیقا درباره توافق با ایران صادق است. خیلی مضحک و نامعقول است و به همین علت باید توافق را رد کرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
این هم دلقک جدیدی از رژیم صهیونیستی است که مثل ارباب جنایتکارش حرف های خنده دار می زند .
آخرین اخبار