برندگان مسابقه تیپ ویژه نیروی زمینی ارتش با حضور امیر سرتیپ پوردستان و فرمانده تیپ 65 نوحه تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تقدیر از برندگان مسابقه تلویزیونی تیپ ویژه نیروی زمینی ارتش صبح امروز با حضور امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نزاجا و امیر سرتیپ نعمتی فرمانده تیپ 65 نوحه در ستاد نیروی زمینی برگزار شد.
 
امیر سرتیپ نعمتی فرمانده تیپ 65 نوحه در این مراسم گفت: مسابقه تیپ مخصوص با حضور بهترین تکاوران و در محدوده افراد 10 تا 29  سال خدمت برگزار شد.
 
فرمانده تیم 65 نوحه افزود: ابتدا با تشکیل کارگروهی در تیپ 65 نوحه سناریو مسابقه در 4 منطقه جغرافیایی مختلف شامل کویر دریا جنگل و کوهستان طراحی شد.
 
وی افزود: در مدت برگزاری مسابقه هیچ الزامات اضافی از نزاجا درخواست نکردیم روند انتخاب افراد با جایگاه‌ها و سال‌های خدمتی مختلف بود ابتدا 60 نفر از تکاوران نیروی مخصوص را انتخاب کردیم این افراد بین 29 تا 10 سال خدمت کرده بودند و در سه سطح ستادی، آموزشی و یگان‌های عملیاتی فعال بودند.
 
امیر سرتیپ نعمتی با اشاره به سختی کار اظهار داشت: با تمامی مشکلات و سختی‌ها فیلم برداری تکرار نمی‌شد و شرایط کاملا مسابقه‌ای بود در این مسابقات تمامی معاونت‌های نزاجا دست به دست هم دادند و در انتهای 20 روز مسابقه کلیه افراد شرکت کننده در سلامت به کار خود پایان دادند.
 
وی در انتها افزود: اختتامیه کار در اردوگاه کویر و با سالگرد ورود آزادگان سرافراز به میهن برگزار شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی پور
۱۹:۲۸ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
درود بر 65
Germany
حمزه مرادی
۱۴:۵۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
تیپ 65 نیرو های ویژه هوابرد یا "نوهد" که در خبر به اشتباه "نوحه" نوشته شده است ، لطفا اصلاح بفرمایید
آخرین اخبار