وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: دارالشفاء جمکران با کمک وزارت بهداشت توسعه خواهد یافت و به یکی از پیشرفته‌ترین مراکز درمانی کشور تبدیل خواهد شد.

به گزارش گروه باشگاه‌های خبرنگاران جوان از قم؛ سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان در جریان دیدار با تولیت مسجد مقدس جمکران و هیئت امنای درمانگاه مسجد مقدس جمکران طی سخنانی گفت: مفتخریم که در دولت و حکومتی به سر می‌بریم که به مقتدای خویش، یعنی امام عصر (عج) اقتدا کرده و منتظر ظهور است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه میلیون‌ها زائر در طول سال به قم و مسجد جمکران مشرف می‌شوند، افزود: برای دانشگاه علوم پزشکی قم و همچنین وزارت بهداشت، افتخاری بزرگ است که به همه ایرانیان به ویژه عاشقان حضرت مهدی (عج) خدمت کنند.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه اگر دارالشفاء در زمینه تجهیزات  نیاز به کمک و مساعدت نیاز دارد،  خاطر نشان کرد: وزارت بهداشت در زمینه تامین تجهیزات پزشکی همکاری کاملی خواهد دارد زیرا فعالیت برای یک کار مورد پسند امام زمام و خدمت به محرومین است.

وی با بیان اینکه می‌توان بنیادی برای پشتیبانی از دارالشفاء جمکران ایجاد کرد، گفت: این امر موجب می‌شود بتوان گام‌های خوبی در راستای توسعه این دارالشفاء برداشت.

قاضی‌زاده‌هاشمی با بیان اینکه پیش‌بینی من گسترش این مجموعه و تبدیل شدن به یکی از مراکز شاخص کشور است، اظهار کرد: از آیت‌الله مکارم‌شیرازی هم تشکر می‌کنم که در 2 نوبت کمک به این درمانگاه را به من یادآوری کرد و‌ من حتما این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.