برخلاف برخى جریانات فوتبال ایران که با هیاهو و حاشیه عجین شده، تیم ملی امید ایران سعی کرده تا با یک برنامه ریزی دقیق و مدون مسیر پیش روی خود را هموارتر کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران،به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران برخلاف برخی جریانات فوتبال ایران که با هیاهو و حاشیه عجین شده ، تیم ملی امید ایران سعی کرده تا با یک برنامه ریزی دقیق مسیر پیش روی خود را هموارتر کند بعد از پایان رقابت های مرحله اول انتخابی المپیک که فروردین ماه امسال در تهران برگزار شد، هدف گزاری برای حضور پر قدرت در بازی های مرحله نهایی انتخابی صورت گرفت و کادر مدیریتی و فنی تیم امید بر اساس اهداف تعیین شده، برنامه های خود را بدون اینکه در بوق و کرنا کرده باشند، پیش بردند.

در این بین کادر مدیریتی تیم امید که محوريت حبيب كاشانى را براى خود دارد، به همراه مدیر اجرایی، سرپرست و مدیر رسانه ای با برگزاری جلسات هفتگی روزهای دوشنبه خود، موضوعات مختلفی از جمله برگزاری اردوها، تمرینات، وضعیت نظام وظیفه بازیکنان و مباحث مرتبط با آن از جمله مجوز خروج بازيكنان سرباز و دانشجو، هماهنگی های لازم با سفارت های کشور میزبان اردوهای تیم امید جهات اخذ ویزا، تهيه بليط ، امكانات كمپ و سایر امور مربوطه را مورد بررسی و پیگیری قرار داده اند و نتیجه جلسات بصورت مکتوب به حبیب کاشانی مدیر تیم فوتبال امید ایران گزار ش شده است. اقداماتی که باعث شد تا در طول پنج ماهه گذشته، بسیاری از مشکلات و موانع بر سر راه تیم امید از جمله ارتباط و تعامل باشگاه ها و یا خروج بازیکنان سرباز تیم از کشور به حداقل برسد.



به موازات حرکت زیر پوستی و آرام و بی هیاهوی تیم مدیریتی و اجرایی، کادرفنی تیم امید نیز نگاه تیزبین و فنی خودش را متوجه بازیکنانی کرد که به لحاظ سنی شرایط حضور در تیم امید را دارا هستند. نکته جالب توجه اینکه کادر فنی تیم امید همچنان مجدانه به دنبال کشف مهره های جدید است و در اردوی خردادماه که در آنکارا برگزار شد نیز به این مهم دست یافت و چندین بازیکن جدید توانستند، نظر کادرفنی تیم امید را جلب کنند. جلسات هفتگی کادرفنی تیم امید نیز بصورت منظم و با حضور تمامی اعضاء به مديريت خاكپور تا به امروز برگزار شده و ضمن ارائه گزارش عملکرد بازیکنان از سوی اعضای مختلف کادرفنی، وضعیت آن ها مورد بررسی قرار گرفته است.

محمد خاکپور علاوه بر اینکه فیلم تمامی بازی های لیگ(هفته های پایانی لیگ گذشته و سه هفته ابتدایی لیگ پانزدهم) را به تماشا نشسته، به دفعات متعدد با بازيكنانش و برخى مربيان باشگاهى آنان در تماس بوده و روند پيشرفتشان را زير نظر گرفته ضمن اينكه آنالیزور تیم را موظف کرده تا آنالیز مربوط به عملکرد تمامی بازیکنان امید شاغل در لیگ را نیز بصورت هفتگی در اختیار او قرار دهد تا در جلسات هفتگی کادرفنی مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد. ضمن اینکه مربیان حاضر در کادر فنی تیم امید نیز وظیفه نظارت مستقیم بر بازیکنان را دارند و علاوه بر تماشای مسابقات، در تمرینات باشگاهی نیز عملکرد بازیکنان تیم امید را زیر ذره بین قرار داده اند. از جمله سعید عزیزیان مربی گلرهای تیم ملی امید که با حضور در تمرینات باشگاهی، عملکرد دروازه بان های ملی پوش را زیر نظر دارد و گزارش وضعیت بازیکنان را بصورت هفتگی و مکتوب به سرمربی تیم ارائه می کند.



البته کادرپزشکی تیم امید نیز در راستای همین حرکت تیمی و برنامه ریزی شده، اقدامات خود را پیش برده و بعد از پایان مرحله اول انتخابی المپیک، وضعیت پزشکی بازیکنان تیم را با دقت خاصی زیر نظر داشته است. کادر پزشکی تیم امید علاوه بر ارتباط تنگاتنگ با پزشکان تیم های باشگاهی و کسب اطلاع از وضعیت جسمانی بازیکنان شاغل در باشگاه ها، در تمرینات تیم ها نیز حضور پیدا کرده اند و وضعیت سلامت بازیکنان را مورد بررسی قرار داده اند.

بدون شک آرامش و پرهيز از حاشیه براى تيم امید عامل بسيار مهمى در مسير موفقيت اين تيم خواهد بود، تا تحقق هدف بزرگی چون راهیابی به المپیک 2016 ریو و شکست تلسم چهل و اندی ساله تیم فوتبال المپیک ایران ميسر شود و با همین نقشه راه کم لغزش به مسیر امن و مطمئن خودش تا مرحله نهایی رقابت های انتخابی المپیک ادامه می دهد.



انتها پیام
برچسب ها: فوتبال ، امید ، هیاهو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار