مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از برگزای سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن استانی در مقطع سنی شکوفه ها در مشهد خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجه السلام و المسلمین گنابادی نژاد افزود:سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن مرحله استانی در مقطع شکوفه ها در رشته های قرائت، ترتیل و حفظ برای دختران و پسران زیر 16 سال و در مدت سه روزبرگزار می شود.

وی گفت: در مسابقات گروه دختران 16 نفر در رشته حفظ، 25 نفر قرائت و 26 نفر در رشته ترتیل در 31 مرداد و در گروه پسران 30 نفر حفظ در رشته های 10، 20 و کل، 44 نفر در رشته قرائت و 39 نفر در رشته ترتیل شرکت و به رقابت می پردازند.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: در مسابقات اذان نیز که همزمان با مسابقات برادران در روزهای یکم و دوم شهریور برگزار می شود 29 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در این زمینه به رقابت خواهند پرداخت.

گنابادی نژاد گفت: پنج داور در گروه برادران و چهار داور در گروه خواهران عملکرد شرکت کنندگان را در بخش های صوت ، تجوید ، وقف و ابتدا، لحن و حفظ قرآن محک می زنند.

یادآو می شود:این مسابقات از 31 مرداد و به مدت سه روز برگزار می شود و نفرات برتر این دوره 4 شهریور به تهران برای مسابقات فینال اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.