پس از آن که تیم ملی نوجوانان والیبال کشورمان مسابقه باخته در برابر تیم ملی نوجوانان ایتالیا را با برد عوض کرد، فدراسیون جهانی والیبال این اتفاق را" بازگشت باشکوه" توصیف کرد.

ایران بازگشت با شکوهی داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه مسابقات والیبال نوجوانان جهان که در شهر رسیستنیا آرژانتین در حال برگزاری است، تیم ملی نوجوانان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی رو در روی ایتالیا قرار گرفت و در حالی که در دو ست اول نتیجه را به حریف قدرتمند خود واگذار کرده بود، به خود آمد و در پایان 3بر 2 بر ایتالیا غلبه کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
 
فدراسیون جهانی والیبال در گزارش خود از این مسابقه پیروزی تیم ملی کشورمان را " بازگشت باشکوه" توصیف کرد و نوشت: اگر چه ایران تنها چند سانتی متر با حذف فاصله داشت، از خاکستر برخاست و بازگشت با شکوهی به نمایش گذاشت و ایتالیا را 2-3(  17-25، 22-25، 25-20، 25-20 و 15-11) حذف کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
 
در ادامه این گزارش آمده است:رسول آقچه‌ای کاپیتان ایران 25 امتیاز کسب کرد و قدرت ضد حمله ایران را که هر لحظه غیر قابل مهار می شد، هدایت می کرد. وقتی به نظر می رسید آتزورها در ست سوم با اختلاف 4 امتیاز به پیروزی برسند و کار را تمام کنند، ایران آن ست را و نهایتا مسابقه را برد، حالا ایران در مرحله نیمه نهایی روز شنبه به مصاف لهستان خواهد رفت.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار