قهرمان تیم ملی دوچرخه سواری گفت: به دلیل تداخل تور سینکاراک و تیم المپیک ارتش تلاشم را برای حضور در سینکاراک می کنم.

آروین مصطفی گودرزی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت:در مسابقه جایزه بزرگ viva، 90 درصد یا 145 نفر از دوچرخه سواران حضور داشتند و در 12 دور حدود 85کیلومتر داخل پارک پردیسان برگزار شد. 
 
وی افزود: مبلغ کل جایزه 30 میلیون تومان بود که تقسیم شد و به من که نفر اول بودم 5 میلیون تومان، به نفر دوم، رحیم امامی سه میلیون و نیم و به نفر سوم رامین مهربانی دو میلیون و نیم به عنوان هدیه داده شد که تا 15 نفر اول از این جایزه بهره‌مند شدند. 
 
مصطفی گودرزی در خصوص مدت اقامتش و مشکلات پیش رو خاطر نشان کرد: مسابقه خوبی بود که در مدت اقامتم در تهران در اردوی المپیکی ارتش‌ها تمرین کردم و بعد از سه روز در این مسابقه رکاب زدم. 
 
وی در ادامه اظهار داشت: مسابقات پیست هشتم شهریور ماه اجرا می شود که امکان حضورم در مسابقه ضعیف است اما در مرحله دوم مسابقه لیگ جاده که 13 شهریور ماه برگزار می شود مکان پیش در تهران است و مرحله  جاده این مسابقه در نجف آباد اصفهان برگزار می شود که در این رکابزنی شرکت خواهم کرد. 
 
قهرمانی تیم ملی رکابزنی دوچرخه سواری در خصوص حضورش در تیم المپیکی ارتش که در کره برگزار می شود بیان کرد: به علت تداخل زمانی این مسابقه با تور سینکاراک که از مهمترین برنامه های من است در مسابقه المپیکی ارتش حضور پیدا نمی‌کنم. 
 
وی در خصوص برنامه های آتی خود یادآور شد: اهدافی که دنبال می کنم حضور در تور سینکاراک است که مهر ماه به صورت 9 مرحله برگزار می شود و پس از آن تور کشور چین است این مسابقات از مهمترین برنامه های آتی من است. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار