به گزارش
گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خوزستان؛ و به نقل از روابط عمومی فرودگاه های استان؛ محمد سعید شرفی اعلام داشت: با هماهنگی اداره کل صنعت، معدن و تجارت و فرودگاه اهواز دفتر رسیدگی به شکایات ایجاد و در ترمینال داخلی این فرودگاه گشایش یافت.
وی افزایش فروش بلیت های چارتری و گرانتر از قیمت مصوب در مسیرهای پرتردد را عامل اصلی افتتاح این دفتر عنوان کرد و افزود: از جمله این مسیرها اهواز-تهران ، اهواز-مشهد ، اهواز – اصفهان و اهواز – شیراز هستند که در صورت درصورت مشاهده تخلف و فروش بلیط گرانتر از قیمت مصوب ، در همان محل پرونده تشکیل داده و حکم قضایی صادر می شود .
مدیرکل فرودگاه های خوزستان فروش بلیت از طریق شبکه های سراسری و آژانس ها به طور یک جا و به یک نفر را عامل سوء استفاده گری برخی افراد دانست و گفت: مشکلاتی از این دست باعث سلب اعتماد مردم از صنعت هوانوردی می شود که امیدواریم با همکاری دستگاه های ذیربط آمار این نوع مشکلات و موانع را کاهش دهیم.
انتهای پیام/پ