تبریز؛

دست یابی تنیسور آذربایجان شرقی به مدال برنز

رقابت های جایزه بزرگ تنیس بانوان در اصفهان به پایان رسید و سحر نجعی تنیسور آذربایجانشرقی به مدال برنز مشترک انفرادی و نقره دوبل دست یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مسابقات جایزه بزرگ تنیس بانوان ( جام رخ چهره) پس از یک هفته رقابت تنیسورها در زمین های مجموعه ورزشی ملل برگزار شد و در پایان صدف صادق وزیری موفق شد با برتری مقابل حریف خود قهرمان شود.

در دیدار پایانی این بازی ها صدف صادق وزیری توانست با نتیجه ( ۱-۶ ، ۲-۶ و ۶-۴ ) در مجموع ۲ بر یک مقابل هلیا غفرانی به برتری برسد و صاحب عنوان قهرمانی شود و سحر نجعی و غزاله ترکمن نیز مشترکا سوم شدند.

همچنین پیش از این سحر نجعی تنیسور آذربایجانشرقی به مدال نقره دوبل جایزه بزرگ اصفهان رسیده بود .

به این ترتیب با معرفی نفرات برتر، مراسم اختتامیه بازی ها با حضور علی اصغر غمناک رئیس سازمان لیگ تنیس،حمید رضا خوروش رئیس هیئت تنیس اصفهان ، فرشید زیدی دبیر هیئت تنیس استان ، خانم مومن زاده نائب رئیس بانوان هیئت تنیس اصفهان ، فرناز فصیحی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مونا گل نبی سرداور ، داوران و تنیسورهای شرکت کننده برگزار شد و در پایان با اهداء جام از تنیسورهای برتر تقدیر شد.

یاد آور می شود: این رقابت ها به مدت یک هفته و با سرداوری و داوری مونا گل نبی، ریحانه ریحانی، لعیا خیام پور، مهناز حبیب الهی، الهام احمدی و فرناز فرخ پور در اصفهان برگزار شد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.