صادق وریزی: تمام قهرمانی های ایران را از آن خود کرده ام

صادق وزیری معتقد است با کسب قهرمانی در اغلب جایزه بزرگ‌های ایران، به عنوان برترین تنیسور ایران دست یافته است.

صادق وریزی: تمام قهرمانی های ایران را از آن خود کرده امبه گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان لیگ تنیس کشور آخرین رنکینگ تنیس بازان دختر کشور را اعلام کرد که براین اساس صدف صادق وزیری با 2570 امتیاز با اختلاف فاحش در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.
 
پس از آن غزاله ترکمن با 1545 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و هلینا غفرانی با 1260 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
 
صدف صادق وزیری در این باره گفت: در همه مسابقات تنیس ایران شرکت می کنم و توانسته ام در اغلب رقابت های جایزه بزرگ مقام قهرمانی را کسب کنم هفته گذشته نیز در لیگ برتر بانوان در تبریز شرکت کردیم که دور اول مسابقات را با قهرمانی به اتمام رساندیم.
 
وی در خصوص رقابتهای پیش رو برای تنیسورهای دختر ابراز کرد: قرار است از مهر ماه در تورنمنت بین‌المللی زیر 18 ساله ها در ایران شرکت کنیم که این رقابتها پس از چند سال در ایران برگزار می شود که قطعا می تواند برای ما مثبت باشد.
 
برترین تنیسور بانوان در خصوص حضور در مسابقات خارجی بیان کرد: امیدوارم که بانوان ایرانی بتوانند در تورنمنت‌های جهانی حضور یابند همانطور که می دانیم امکان گرفتن میزبانی مسابقات بین‌المللی برای ایران در قسمت بانوان به خاطر مسئله حجاب تقریبا غیر ممکن است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در این سالها تنیسورهای دختر توانسته‌اند به سطح قابل قبولی در این رشته دست پیدا کنند و رقابتهای خوبی را در این رشته ورزشی شاهد بودیم که قطعا دختران ایران در آینده حرف‌های زیادی را برای گفتن خواهند داشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار