پوشش ضريح مطهر و پرچم گنبد بارگاه ملکوتي امام رضا(ع) دراستانه سالروز ولادت ايشان تعويض مي شود .

به گزارش خبرگزاري صداوسيما  معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوي امروز گفت: به مناسبت ميلاد با سعادت حضرت ثامن‌الحجج(ع) پوشش ضريح مطهر و پرچم گنبد بارگاه ملکوتي امام رضا(ع) به طور هم‌زمان در روز قبل از ميلاد باسعادت حضرت رضا(ع) تعويض مي‌شود.
 
سيدخليل منبتي افزود :اين آئين معنوي  و باشکوه  با عنوان  طرح بال ملائک با حضور زائران و خدمه و خدمتگزاران بارگاه منور رضوي در صحن آزادي حرم مطهر برگزار مي شود و با پخش مستقيم از شبکه هاي مختلف سيما  دل هاي عاشقان ولايت را در سراسر کشور  با خود همراه خواهد کرد.
 
 او گفت :  پوشش ضريح مطهر و پرچم گنبد بارگاه ملکوتي ثامن‌الحجج(ع) هم‌زمان باهم در اعياد و شهادت‌ها تعويض مي‌شود که به مناسبت عزا و شهادت رنگ پرچم و پوشش ضريح مشکي و در اعياد و ميلاد به رنگ سبز تغيير پيدا مي ‏کند.
 
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوي افزود : پرچم گنبد مطهر حضرت رضا(ع) به طور رسمي و طي آييني ويژه هر سال دو بار در ماه محرم الحرام و سالروز ميلاد حضرت ثامن الحجج‌(ع) تعويض مي‌شود.
 
سيدخليل منبتي گفت : به همين مناسبت در ميلاد حضرت رضا(ع) 500هزار بسته  ارمغان رضوي  ميان زائران  توزيع مي شود.  
 
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوي افزود: اين بسته هاي  متبرک در صبح و شام ميلاد پرخير و برکت امام رئوف شيعيان در همه  صحن ها و رواق هاي مبارکه محل برگزاري نمازجماعت توزيع  مي شود .
 
سيدخليل منبتي حضور  زائران را در روز ميلاد امام رضا(ع) در حرم رضوي ميليوني  پيش بيني کرد   و گفت :  تلاش معاونت اماکن متبرکه رضوي بر اين است  تا همه زائريني که در  اين ايام به حرم مطهر رضوي مشرف مي شوند،از خدمات اين آستان مقدس به طور مطلوب بهره مند شوند .   

انتهای پیام/گ
برچسب ها: مشهد ، پرچم ، بارگاه ، ضریح ، تولد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.