رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از افتتاح ۱۲۷ پروژه در زیربخش های تولیدی، آب و خاک، دامپروری، مرغداری، آبیاری تحت فشار و قطره ای در ایام هفته دولت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، کریم ذوالفقاری در جلسه هماهنگی هفته دولت که در سالن جلسات سازمان جهادکشاورزی استان تشکیل شد، گفت: ۱۲۷ پروژه بخش کشاورزی استان برای هفته دولت آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این تعداد پروژه در استان ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: این پروژه ها با حضور مدیران ارشد استانی در این هفته افتتاح می شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به اینکه بیشترین پروژه قابل افتتاح استان در هفته دولت مربوط به بخش کشاورزی است، بیان کرد: این تعداد پروژه با همدلی و همراهی تمامی مدیران و کارکنان جهادکشاورزی استان آماده بهره برداری شده است.

ذوالفقاری به تعدادی از پروژه های قابل افتتاح در این هفته اشاره کرد و گفت: کشتارگاه صنعتی دام و طیور شهرستان بیجار، کلنگ زنی شبکه فرعی پایاب سد زیویه با مساحت ۶۴۰ هکتار و ایستگاه پمپاژ سروآباد از جمله پروژه هایی است که در این هفته افتتاح و یا اجرای آنها آغاز می شود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.