شبکه تلویزیونی کودک و نوجوان یک گام به راه‌اندازی نزدیکتر شد

مراسم تودیع مدیر تأمین کانال پویا و معرفی سرپرستان مدیریت‌های تأمین، تولید و فنی و پخش شبکه کودک و نوجوان برگزار شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مراسمی که در مرکز پویانمایی صبا برگزار شد، از زحمات ابوالفضل علم‌بیگی در مدیریت تأمین برنامه کانال تلویزیونی پویا قدردانی شد و آقایان مهدی مینایی به عنوان سرپرست مدیریت‌های «تأمین برنامه» و «پخش» و ابوالفضل صالحی به عنوان سرپرست «تولید و فنی» شبکه کودک و نوجوان معارفه شدند.

فارس نوشت محمد سرشار، مدیر شبکه تلویزیونی کودک و نوجوان در این مراسم، از آغاز روند اجرایی راه‌اندازی شبکه تلویزیونی کودک و نوجوان خبر داد و ابراز امیدواری کرد با آرایش جدید منابع انسانی، اصلاح فرآیندهای کاری و ایجاد زیرساختهای لازم، شبکه کودک و نوجوان بتواند به عنوان دستیار خانواده‌ها در تربیت آینده‌سازان تمدن نوین اسلامی عمل کند.

سرشار افزود: شبکه کودک و نوجوان باید نشان دهد به عنوان یک رسانه مربی، دغدغه اساسی تربیت براساس یک منظومه رشد اسلامی را دارد و با نظارت دقیق بر محتوای تصویری موجود و هنرمندی در برنامه‌سازی تلویزیونی جدید، اثربخشی و کارآیی مطلوبی را به نمایش بگذارد.

بیستم اردیبهشت ماه محمد سرشار حکم مدیریت شبکه تلویزیونی کودک و نوجوان را ردیافت کرد تا با تلفیق کانال پویا در شبکه‌ای جدید، سازمان صدا و سیما تجربه تازه‌ای را در توجه به مخاطب کودک و نوجوان آغاز کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار