رئيس پليس فتا از شناسايي و دستگيري فردي که با ايجاد وبلاگي اقدام به فروش و انتشار فيلم هاي غير مجاز مي کرد ،خبر داد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرگرد علي عباسي کساني رئيس پليس فتا ايلام  در اين خصوص گفت: بر اساس رصد انجام شده در فضاي مجازي در خصوص شناسايي سايت هاي با محتواي مجرمانه کارشناسان اين پليس وبلاگي را مشاهده که در آن مدير وبلاگ اقدام به فروش فيلم هاي غير مجاز مي کرد.

فروشنده فيلم هاي غير مجاز در فضاي مجازي دستگير شد

وي ادامه داد: با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي مدير اين وبلاگ شناسايي و طي هماهنگي هاي لازم متهم دستگير و در بازرسي از منزل وي مستندات مرتبط با جرم کشف شد.

رئيس پليس فتا ايلام تصريح کرد: متهم که ابتدا منکر قضيه بود پس از مواجهه با مستندات به اقدام غير قانوني خود اعتراف کرد و در نهايت با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضايي شد.

اين مقام انتظامي در ادامه به کاربراني که به هر نحوي در قالب فضاي مجازي امنيت اخلاقي جامعه را به مخاطره مي اندازند و اخلاق و عفت عمومي جامعه را مورد هدف قرار مي دهند هشدار داد و عنوان داشت: پليس فتا آمادگي مقابله با جرايم رايانه اي را دارد و از عموم مردم درخواست داريم در صورت مواجهه با موارد مرتبط مراتب را سريعاً از طريق وب سايت پليس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش يا با شماره تلفن هاي 65-2182361 – 084 تماس حاصل نمايند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.