هکري که حساب کاربري شبکه اجتماعي تلگرام شهروند بيرجندي را هک کرده بود دستگير شد .

دستگيري هکر تلگرام در خراسان جنوبيبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتي قبل خانمي با در دست داشتن شکايتي مبني بر دسترسي غير مجاز فردي ناشناس به حساب کاربري اش در شبکه تلگرام به پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات خراسان جنوبي مراجعه کرد.

شاکي با استرس و نگراني زياد به مهندسان فتا گفت :مدتي است که متوجه شدم پيام هاي شبکه تلگرام نصب بروي گوش من ، قبل از  اين که نرم افزار را اجرا کنم خوانده مي شود و اين کار توسط فردي ناشناس صورت مي گيرد که باعث نگراني من شده و خواستار رسيدگي به موضوع هستم.

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات خراسان جنوبي در رابطه با اين خبر گفت: با بررسي ها و اقدامات سايبري صورت گرفته فرد ناشناس لاگين شده به حساب کاربري تلگرام شاکي شناسايي شد و به پليس فتا احضار و بازجويي شد .

سرهنگ سيد غلامرضا حسيني اظهار داشت: متهم در بازجويي هاي پليس گفت يک ماه پيش قصد فعال کردن نسخه دسکتاپ نرم افزار تلگرام خود را داشتم که پس وارد کردن مکرر شماره تلفن همراهم کد تأييديه را دريافت نکردم و پس از آن شماره تلفن شاکي را که با هم در يک دانشگاه دانشجو هستيم و در آن زمان آنلاين بود وارد کردم.

متهم ادامه داد: با شگردي خاص کد تأييد را از شاکي دريافت کردم و حساب تلگرام وي در سيستم من فعال شد و قابليت خواندن پيام هاي تلگرام وي را داشتم.

سرهنگ حسيني خاطر نشان کرد :با شناسايي و دستگيري هکر شبکه اجتماعي تلگرام پرونده تشکيل شده به همراه طرفين به دادسرا اعزام شدند.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
واژه هک رو بردارید از سرتیترتون این ک هک نبوده...
آخرین اخبار