این روزها باشگاه استقلال درگیر مسائل مختلفی از جمله مشکلات مالی است که این مسأله زیاد جالب به نظر نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نظر می‌رسد این روزها مشکلات مالی دردسرهایی را برای آبی‌پوشان پایتخت به وجود آورده است.

مسئولان باشگاه استقلال برای فصل پانزدهم سبک‌دست را به عنوان حامی مالی انتخاب کردند اما انگار سبک‌دست نتوانسته به تمام تعهدات خود عمل کند، چرا که در حال حاضر کارمندان باشگاه استقلال به دلیل حقوق عقب افتاد، خود ناراضی‌اند و این طور شنیده می‌شود کارمندان با توجه به حساب و کتاب‌هایی که سبک‌دست انجام داده است به باشگاه بدهکار هم شده‌اند.

*** برق کمپ حجازی قطع شد

از طرفی دیگر شنیده می‌شود که به دلیل نپرداختن بدهی اداره برق، مسئولان مربوطه برق کمپ مرحوم ناصر حجازی قطع کرده‌اند.

*** سرمربی آبی‌پوشان خواستار برگزاری اردو شد

استقلال تهران بعد از دیدار با هم نام اهوازی تا 20 شهریور ماه که مقابل تیم نفت به میدان خواهد رفت، بازی رسمی دیگری نخواهد داشت و احتمال دارد با توجه به صلاحدید سرمربی تیم اردوی یک هفته‌ای برای آمادگی هرچه بیشتر بازیکنان درنظر گرفته شود. از همین رو آبی‌پوشان می‌توانند با هماهنگی‌های لازم اردویی را در کردان کرج و یا در تهران برپا کنند.

*** کرار همچنان مصدوم

با توجه به این که ملی عراق خواستار حضور کرار در بازی‌های تدارکاتی‌اش شده بود اما این بازیکن به دلیل مصدومیت نتوانست تیم ملی خود را همراهی کند. از طرفی دیگر کرار به علت جلوگیری از تشدید آسیب‌دیدگی‌اش از حضور در تیم مالی عراق انصراف داد تا بتواند در مصدومیت خود را به خوبی پشت سر بگذارد و تمام توان خود را در بازی‌های استقلال به کار بگیرد.

در حال حاضر کرار در عراق به سر می‌برد و احتمال دارد تا قبل از شروع تمرینات استقلال به ایران برگردد.

*** جلسه هیأت مدیره آبی‌پوشان پایتخت

هرچند اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال همانند هر هفته برای رسیدگی به مسائل روز باشگاه تشکیل جلسه می‌دادند، اما اعضای هیأت مدیره در نظر دارند که جلسه هفته پیش رو لغو شود و قرار است هفته آینده در خصوص رسیدگی به مسائل باشگاه تشکیل جلسه بدهند. این خبر توسط بهرام افشارزاده تأیید شده است.

*** صالح به آمریکا رفت

مجید صالحی مربی تیم فوتبال استقلال و دستیار اول مظلومی شب گذشته راهی آمریکا شد. از همین رو در نبود این مربی تمرینات تیم در تعطیلات لیگ زیر نظر مظلومی و دیگر دستیاران پیگیری می‌شود.

*** حضور ابراهیمی در باشگاه استقلال

امید ابراهیمی بازیکن تیم استقلال امروز برای پیگیری مطالبات خود در باشگاه حضور یافت اما به دلیل نبود مسئولان دست خالی باشگاه را ترک کرد تنها پرویز مظلومی چند دقیقه‌ای با این بازیکن به گفت‌وگو پرداخت.

*** شهباززاده خواستار جدایی شد

مهاجم تیم فوتبال استقلال از شرایط مالی باشگاه ناراضی است و از همین رو وی قصه دارد به یک تیم اروپایی که خواهان جذب او شده جواب مثبت بدهد. به همین دلیل از مسئولان درخواست رضایت‌نامه کرده است، اما نکته قابل توجه این است که هنوز مسئولان استقلال موافقت خود را در این زمینه اعلام نکرده‌اند و باید منتظر بمانیم تا ببینیم حامی مالی باشگاه چه اقدامی را در خصوص این موضوع را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار