مسئولان باشگاه استقلال این روز‌ها به دنبال ایجاد وضعیت مناسب برای تیم هستند.

اخبار باشگاه استقلال

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه افشارزاده امروز در جلسه‌ای با سبک دست حامی مالی در خصوص موضوعات مختلف و پرداختی‌ها صحبت‌هایی را مطرح کرد از همین رو صحبت‌های مسئولان استقلال به این نتیجه رسید که هرچه زودتر مطالبات پرداخت شود تا مشکلاتی بوجود نیاید.

از طرفی دیگر بحث اردوی آبی‌پوشان پایتخت نیز در جلسه مطرح شد که در نهایت با تصمیماتی که اتخاذ شده احتمال دارد اردویی به مدت یک هفته در هتل آکادمی برگزار شود.

در ابتدا قرار بود که بازیکنان تیم فوتبال استقلال در تعطیلات 20روزه لیگ اردو را برگزار کنند که در نهایت تصمیم بر این شد که آبی‌پوشان ار روز شنبه به مدت 6روز اردوی خود را در هتل آکادمی برگزار کنند.

**مدافع استقلال ملی‌پوش شد

مگویان مدافع ارمنی استقلال به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شد.

ارمنستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی یورو2016روز 10شهریورماه در بلگراد مهمان صربستان خواهد بود و 16شهریور در ایروان ازتیم دانمارک پذیرایی خواهد کرد.

مگویان از بازیکنان اصلی تیم ملی ارمنستان است و در پنج بازی گذشته تیم خود حضور داشته که یک بار نیز موفق به گلزنی شده است.

**دیوان محاسبات همچنین خواستار ترازنامه مالی

این طورکه به نظر می‌رسد دیوان محاسبات اداری طی نامه‌ای که به باشگاه استقلال ارسال کرده خواسته که هر چه زودتر ترازنامه مالی خود را مشخص کند.

قرار است افشارزاده ترازنامه مالی که مربوط به مدیریت دوره قبل است را رسیدگی کند تا از این طریق ترازنامه مالی را به دیوان محاسبات ارسال کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار