مجله اقتصادی روز آمد با هدف حمایت از اقتصاد و توسعه ملی هر روز صبح ساعت 9:45 دقیقه از شبکه پنج روی آنتن می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه پنج، امیرحسین خرمشاهی تهیه‌کننده و کارگردان مجله تصویری روزآمد در توضیح این برنامه گفت: امروز توسعه اقتصادی و رسیدن به شکوه ملی، رویایی دست نیافتنی نیست،عزم ملی و همیاری می‌طلبد. خوشبختانه همه می‌دانیم که قدم برداشتن برای کسب و کار و توسعه اقتصادی، جهادی همگانی و پر اراده می‌خواهد.

وی ادامه داد: روزآمد یک مجله تصویری اقتصادی با رویکرد انگیزشی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی است که آرمان و هدفش حمایت از اقتصاد و توسعه ملی است. این مجله اقتصادی به نویسندگی و تحقیق معصومه پاکروان و خاطره وطنخواه با موضوعات مختلف کارشناسی همچون، مهارتهای ثروت آفرینی‌، مدیریت داد و ستد در زندگی وکار، تجارت الکترونیک‌، کسب و کار، روانشناسی کار، کشاورزی مدرن، برند ایرانی و آموزش بورس‌، رفتار مصرف کننده و  اقتصادخوشبختی  ... سعی دارد در مباحث کوتاه و سریالی مخاطب عام و خاص خود را با حضور نخبگان این عرصه با دنیای اقتصاد و تجارت مدرن همراه کرده و تلاش نماید در تولیدات میان برنامه ای خود صدا و تصویر فعال عرصه صنعت و کشاورزی را به گوش عموم مردم عزیز و دولت محترم برساند.

*فرش قرمز  و تندیس سپاس 

تهیه‌کننده و کارگردان روزآمد اضافه کرد: در بخش فرش قرمز «روزآمد»  با اقدامی نوآورانه ضمن تکریم کارآفرینان برتر، سبک کارآفرینی فرد مورد نظر معرفی شده و زندگی کاری و مسیر پیشرفت وی برای نسل جوان به عنوان الگوی عملی و قابل ‌اجرا و دست‌ یافتنی به نمایش گذاشته می‌شود و تندیس «سپاس» از طرف گروه اقتصاد و توسعه شبکه پنج سیما تقدیم ایشان می‌شود.

*کاسب محله از دریچه دوربین 

خرمشاهی با معرفی میان برنامه کاسب محله ادامه داد: دوربین «روزآمد» می‌کوشد تا در محله های قدیمی شهر و دیار ایران زمین در جستجوی کاسبان خوشنام و با انصاف محله‌های قدیمی باشد و در این روایت شیرین مستند گونه‌، سبک کاری و کسب روزی حلال کاسب محله  را برای مخاطب  خود با هدف فرهنگسازی در زمینه کسب  مردم مدار روایت  کند.

وی تصریح کرد: بخش جذاب «روزآمد» از همه هنرمندان موسیقی عرصه پاپ و سنتی درخواست عمومی شد که با هدف تکریم کارگران در فضای کارخانه‌های صنعتی حضور یافته و آثار خود  را به اجرا درآورند نتیجه کار نماهنگ‌های زیبایی با مفهوم کار وتلاش شد. این موضوع که با استقبال کم نظیر خوانندگان محترم و دوست‌داشتنی و محبوب مردم مواجه شد و حال خوشحالیم که این نماهنگ‌ها با حضور هنرمندان عرصه اقتصاد و هنرمندان عرصه موسیقی زینت بخش برنامه «روزآمد» است.

گزارش تصویری دیگری با نام «میهمانی کاری» نیز از میان برنامه‌های «روزآمد» است که گزارشگر برنامه با حضور خود در کارخانه‌های صنعتی و با موضوعاتی نظیر‌: احساس مسئولیت‌، تولید کیفی و روابط کاری و رقابت و رسیدن به ایده آل‌های صادرات غیرنفتی با کارگران و کارفرمایان گفتگویی دوستانه دارد.

*با ما به ایران سفر کنید

تهیه‌کننده و کارگردان روزآمد گفت: مستند گزارشی «با ما به ایران سفرکنید» می‌کوشد تا ظرفیت‌های اقتصادی و امکان توسعه اقتصادی و گردشگری را با حضور زوج خدابخشی روایت کند.  «روزآمد»  باور دارد که با تبلیغ گردشگری مسولانه و ارزان قبمت و در یک همت ملی می‌توان از خروج ارز جلوگیری کرد و برای جذب گردشگر خارجی خدمات  استاندارد جهانی ایجاد کنیم و از طرفی فرهنگساز این عرصه اقتصادی فرهنگی باشیم.

خرمشاهی یاد آور شد: مستند گزارشی دیگری  با اجرای  رضا محمدنیا سفیر روایت، قصه تلاش و امید مردم خوب کشورمان در اقصی نقاط ایران زمین است و برای به تصویر کشیدن تلاش و سبک کاری صنعتگران  و استادان صنایع دستی و کشاورزان نمونه به دورترین نقاط کشور عزیزمان ایران سفر می‌کند.

مجله اقتصادی روز آمد با اجرای عبدالرضا امیر احمدی و  محمدهیراد حاتمی‌فر  هر روز هفته به جزء جمعه‌ها ساعت 9:45 پخش و تکرارآن 30 دقیقه بامداد است. 


انتهای پیام/   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.