استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: شهیدان رجایی و باهنر نماد دینداری، ولایت مداری، مردمداری و الگوی کاملی برای سنجش دولتمردان و خدمت صادقانه به مردم هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ استاندار در اولین روز از آغاز هفته دولت در آیین تجدید بیعت اعضای شورای اداری این استان با شهدا در گلزارشهدای شهر یاسوج، مشی شهید رجایی و باهنر را الگوی خدمت صادقانه برای کارگزاران نظام دانست و افزود: منزلت و مقام معنوی و اخلاص در عمل شهدای دولت برای مردم فراموش نشدنی است.

 خادمی از خدمت صادقانه به مردم و ساده زیستی بعنوان بهترین رمز موفقیت و ماندگاری نام شهید رجایی یاد کرد و گفت: امروز کارگزاران نظام در دولت تدبیر و امید بالاترین افتخار خود را خدمت صادقانه به مردم می دانند.

استاندار تصریح کرد: این دو شهید دانشمند در پرتو شناخت عمیقى که با تلاش و زحمت طى سالیان متمادى قبل از انقلاب نسبت‏ به اسلام پیدا کرده و رنج‏هاى فراوانى که در این راه به جان خریدند دریافتند که هدف اصلى بقاى رژیم استبدادى قبل از انقلاب و منافقین کوردل بعد از انقلاب تهی ساختن فرهنگ جامعه از محتواى دین، ارزش های دینی و اخلاقى است و باید فرهنگ مردم  را احیاء و ارتقاء داد و باورهاى اعتقادى آنان را تقویت کرد.

وی، برجسته بودن این دو شهید را در الگوی رفتاری و دینداری دلیل قرار گرفتن هدف کور دشمنان ومنافقین برشمرد و اظهار داشت: این دو شهید قربانی جریان ها و نگاه های غلط از دین شدند و جان خود را برای انقلاب و اسلام فدا کردند.
استاندار با بیان اینکه، دولت با همه مشکلات، تلاش می کند، خدمات رسانی را به بهترین شیوه ممکن انجام دهد، تاکید کرد: مدیران باید با تلاش زیاد و اجرای برنامه ها و پروژه های مناسب، مردم را به آینده امیدوارتر کنند.

در اولین روز از هفته دولت با حضور خانواده معظم شهدا، امام جمعه، فرماندار، مسئولان ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی و مردم شهید پرور در همه شهرهای استان با قرائت فاتحه و آیین عطر افشانی و غبار روبی از گلزار مطهر آنها یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و شهیدان دولت رجائی و باهنر را گرامی داشتند. 


انتهای پیام /ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.