به نظر می رسد روزهای خوبی با آمدن الکساندر کی ریچ در انتظار واترپلو ایران است.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: چند روزی است کی ریچ صربستانی به ایران آمده تا ناجی تیم ملی واترپلوی ایران شود. 
 
کی ریچ از رزومه خوبی در واترپلو برخوردار است و اهالی فدراسیون جایگاه او را همانند فرگوسن در فوتبال می دانند، وی بازیکن سابق تیم ملی  واترپلوی صربستان و مربی این تیم بوده و حالا برای آغاز دوره سرمربیگریش ایران را انتخاب کرده است. 
 
وی هم اکنون در کنار سرمربیگری تیم ملی به عنوان مشاور فنی تیم های زیر 17 سال و زیر 20 سال را بر عهده دارد. 
 
اما صحبت از مبلغ قرارداد همیشه شیرین بوده و هست صحبتی که فدراسیون نشینان ترجیح می دهند درباره آن حرفی نزند و به گفته رئیس فدراسیون مبلغ قرارداد اصولا بحثی محرمانه است و به جز من و رئیس خزانه داری فدراسیون کسی از مبلغ قرارداد خبری ندارد. 
 
محسن سمیع زاده در گفتگو با خبرنگار ما گفت: من در جلسه بین رئیس فدراسیون و کی ریچ حضور نداشتم و به واقع از مبلغ قرارداد خبری ندارم، اما اجازه دهید این قرارداد مانند تمام قراردادهای ورزشی در دنیا محرمانه بماند. 
 
وی افزود: ما قرارداد سه ساله با کی ریچ امضا کردیم که آن را سالانه تمدید می کنیم و امیدوارم بتوانیم از عهده پرداخت آن بر بیاییم. 
 
واترپلوی ایران پیش به سوی جهان 
 
اما حالا که فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برای رسیدن به اهداف بلند مدتش از یک سرمربی با کارنامه مربیگری و بازیگری خوب بهره گرفته، امید است با حمایت وزارت ورزش و جوانان و تامین بودجه برای پرداخت دستمزد گام های بلندی بردارد تا شاید نام واترپلوی ایران در آسیا و شاید در جهان بر سر زبان‌ها بیفتد. 
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار