نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: رد توافقنامه با ایران آمریکا را دچار انزوا می کند زیرا دنیا با چهره اصلی آنها بیش از گذشته آشنا می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، ابراهیم نکو در مورد وضعیت اقتصاد کشور گفت : تمام مشکلات اقتصادی با لغو کامل تحریم ها حل و فصل نمی شود و مقام معظم رهبری در این رابطه اقتصاد مقاومتی را در پیش روی دولت مردان قرار داده است.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: وابستگی به نظر نهایی کنگره آمریکا در راستای بررسی توافقنامه هسته ای در رفع کامل تحریم ها وجود ندارد، زیرا ایران اسلامی نیازی به کمک های آمریکا ندارد .

نکو با تاکید بر اینکه رد توافقنامه با ایران، آمریکا را دچار انزوا می کند اضافه کرد: وابستگی غرب به ایران چند صد برابر بیشتر از وابستگی ایران به آنهاست زیرا لغوکامل تحریم ها تنها درصدی از مشکلات اقتصادی را برطرف می سازد .

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این موضوع که دنیای غرب نیاز به روابط تجاری و اقتصادی با ایران اسلامی دارد ابراز داشت: تجارت با قدرت های جهان که هیئت های آنها به سمت ایران اسلامی می آیند نباید به وابستگی به غرب منجر شود .

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.