نماینده شهرستانهای رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید در جریان تامین اعتبارات عمرانی به دنبال تکمیل پروژه های نیمه تمام است .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، ابراهیم نکو در مورد وضعیت شهرستان رباط کریم و بهارستان گفت: باسفری که رئیس جمهور به این مناطق غربی استان تهران داشتند رایحه تحولات عمرانی به مشام می رسد.

نماینده شهرستانهای رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: طرح عمرانی در شاخه های مختلف در ایستگاه رباط کریم و بهارستان با توقف قطار تدبیر و امید در این مناطق استارت خورد .

نکو با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید به دنبال تکمیل پروژه های نیمه تمام است، اضافه کرد: تا تکمیل این جنس از پروژه ها هیچ پروژه جدیدی استارت نخواهد خورد و رباط کریم و بهارستان هم در این فهرست ها قرار دارند .

نماینده شهرستانهای رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی درخاتمه اظهار داشت: افزایش دامنه مترو و تجهیز بیمارستانها افزایش ساخت بیمارستانها در غرب تهران از دیگر پیامد های این سفر کاروان تعدبیر و امید به این شهرستانها تلقی می شود .




انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.