استاندار اردبیل گفت: همزمان با آغاز هفته دولت ۳۸۷ پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی با اعتبار ۳۸۲ میلیارد تومان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل افتتاح خواهدشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش افزود: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز چهارشنبه به اردبیل سفر می‌کند و مهمترین برنامه‌های وزیر در اردبیل افتتاح پروژه‌های اقتصادی، عمرانی و خدماتی، دیدار با نخبگان و اساتید دانشگاهی استان، شرکت در جلسه شورای اداری و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه است.

وی افزود: با حضور معاون شرکت گاز ایران نیز گازرسانی به 95 روستای استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که این یکی از اقدامات بسیار مهم دولت یازدهم در حوزه عمران و آبادانی در مناطق روستایی است.

خدابخش بیان کرد: تا پایان سال 96 تمامی روستاهای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند که در حوزه گازرسانی به روستاهای استان اردبیل اقدامات بسیار اساسی انجام شده و این حرکت دولت یازدهم در خدمت‌رسانی به روستاها قابل تحسین و تقدیر است.

استاندار اردبیل در ادامه گفت: یکی دیگر از برنامه‌های مهم هفته دولت در راستای تحقق شعار سال مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و ملت، دیدار با مردم مناطق مختلف استان در مساجد بوده تا با استفاده از نقطه نظرات، انتقادها و پیشنهادات مردم، نخبگان و اساتید استان برای توسعه استان در عرصه‌های مختلف برنامه‌ریزی اساسی اتخاذ کنیم.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: اردبیل ، سفر ، وزیر ، تعاون ، کار ، رفاه ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.