فرماندار شهرستان نیر گفت: همزمان با هفته دولت ۲۵ پروژه عمرانی در شهرستان نیر با صرف اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبر صمدی در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دولت در شهرستان نیر اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده همزمان با هفته دولت امسال 25 پروژه عمرانی در شهرستان نیر با صرف اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پروژه‌های در نظر گرفته شده برای بهره‌برداری در هفته دولت بیان کرد:‌ بخشی از این پروژه‌ها مربوط به طرح‌های جاده‌سازی بوده که شامل بهسازی و آسفالتبزرگراه نیر به اردبیل، آسفالت محور اصلی نیر، بهسازی مسیر کورائیم به اردبیل و اصلاح هندسی سه‌راهی نیر به قره شیران بوده که برای بهره‌برداری در هفته دولت آماده‌سازی شده است.

صمدی همچنین از بهره‌برداری از کارخانه تولید فوم در شهرستان خبر داد و افزود: افتتاح پروژه‌های مدرسه 17 شهریور، خانه عالم، گازرسانی به روستاها، کانال‌های کشاورزی و طرح‌های هادی روستایی از دیگر پروژه‌های مهمی بوده که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان نیر در ادامه گفت:‌ باید مسئولان و مدیران شهرستان نیر در اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مختلف در سطح شهرستان همسو با سیاست‌های نظام و دولت بوده و در این مسیر حرکت کنند تا بتوانیم با این امر زمینه‌های توسعه و آبادانی هر چه بیشتر منطقه را فراهم آوریم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.