مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با وجود مشکلات متعدد اقتصادی، شستا توانست خود را به گونه‌ای حفظ کند که بسیاری از هلدینگ‌ها نتوانسته‌اند.


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان: تقی نور بخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به مشکلات متعدد شرکت‌های سرمایه گذاری تامین اجتماعی اظهار کرد: با توجه به کاهش قیمت نفت و متوقف شدن برخی از پروژه‌های عمرانی و رکود در تولید فولاد، سیمان و دارو، عرصه برای فعالیت شستا سخت شد اما این مجموعه توانست در مقابله با این مشکلات اقتصادی خود را حفظ کند.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی بدون یک روز وقفه پرداخت شده است تصریح کرد: این سازمان در مرداد ماه سال جاری، 4 هزار و 350 میلیارد تومان به بیمه شدگان و مستمری بگیران پرداخت کرد.

نور بخش ادامه داد: از 4 هزار و 350 میلیارد تومان پرداختی، 3 هزار و 750 میلیارد تومان از محل حق بیمه‌ها و مابقی آن از منابع دیگر تامین شد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی مهمترین تولید سازمان‌های بیمه گر اجتماعی را امنیت اجتماعی دانست و گفت: مهمترین برند در هر سازمانی اعتماد میان آن سازمان و بیمه شدگان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار