تكواندوكار وزن 33- كيلوگرم كشورمان با قبول شكست در مرحله فينال مسابقات نونهالان جهان، مدال نقره را به گردن آويخت.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه دومين روز از دومين دوره مسابقات تكواندو قهرمانی نونهالان جهان كه در سالن ورزشي "تي 1" شهر موجو كره جنوبی در حال برگزاری است، امير ولی پور بر سكوی نايب قهرمانی ايستاد.

تكواندوكار وزن اولی كشورمان، در نخستين گام نماينده آذربايجان را 20 بر 10 از پيش رو برداشت، سپس مقابل اسپانيا با نتيجه 14 بر 5 به برتری رسيد و در مرحله يك چهارم نهايي 18 بر 6 تكواندوكار مكزيك را شكست داد.

وی در مرحله نيمه نهايي با پيروزی 9 بر 5 مقابل نماينده فيليپين راهي فينال شد اما در اين مرحله، در يك رقابت بسيار نزديك نتيجه را 5 بر 3 به كره جنوبی واگذار كرد و به مدال نقره وزن 33- كيلوگرم دست يافت.

بنابراین گزارش امروز (دوشنبه) و در دومین روز این رقابت‌ها، تکواندوکاران اوزان 41- و 47- کیلوگرم دختران و 33-، 37- و 53- کیلوگرم پسران بر روی شیاپ چانگ رفتند که در پایان ستاره چابکی نیز در وزن 41- کیلوگرم  به مدال نقره جهان دست یافت و نرگس حسن‌نیا، محمد رستم‌نژاد و مجتبی پاسار از رسیدن به مدال بازماندند.

در روز اول این رقابت‌ها نیز تیم ایران توسط فاطمه ابراهیم زاده، مهلا مومن زاده، مبینا شاکری، محمد خانی و نیما مهرعلی به 5 مدال طلا دست یافت.

فردا (سه شنبه) و در سومین روز این رقابت‌ها نیز یلدا ولی نژاد، زهره حسن نتاج، نگار پورجمالی، محمدحسین زاهدی و حامد اصغری نمایندگان کشورمان هستند.

هدایت تیم ملی تکواندوی نونهالان دختر کشورمان بر عهده "مهرو کمرانی" بعنوان سرمربی و فاطمه صفر پور (مربی) و ندا رستاد و محبوبه محمدنژاد (کمک مربی) است و "حسینعلی نعیمی" بعنوان سرمربی و وحید ناصری و حسینعلی اسدی (مربی) نیز هدایت تیم پسران را برعهده دارند.

گفتنی ست اين دوره از مسابقات با حضور 465 تكواندوكار از 59 كشور در حال برگزاری است و روز چهارشنبه (چهارم شهريورماه) به پايان خواهد رسيد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار