در پايان نخستين روز از رقابتهای تكواندوی نونهالان جهان، هر 5 نماينده كشورمان بر سكوی قهرمانی ايستادند تا 5 طلای روز اول بازی ها به ايران برسد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دومين دوره مسابقات تكواندو نونهالان جهان، از امروز (يكشنبه) با حضور 465 تكواندوكار از 59 كشور به ميزباني شهر "موجو" كره جنوبي و در سالن "تي 1" اين شهر آغاز شده است و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

امروز (يكشنبه) و در نخسين روز اين رقابتها، تكواندوكاران اوزان 29-، 33- و 51- كيلوگرم دختران و 65- و 65+ كيلوگرم پسران برروي شياپ چانگ رفتند كه در پايان هر 5 طلاي روز نخست به نمايندگان شايسته كشورمان رسيد.

فاطمه ابراهيم زاده در وزن 29- كيلوگرم، مهلا مومن زاده در وزن 33- كيلوگرم و مبينا شاكري در وزن 51- كيلوگرم در گروه دختران طلايي شدند و در گروه پسران نيز محمد خاني در وزن 65- كيلوگرم و نيما مهرعلي در وزن 65+ كيلوگرم بر سكوي قهرماني ايستادند.

فردا (دوشنبه) و در دومين روز اين رقابتها، ستاره چابكي، نرگس حسن نيا، امير ولي پور، محمد رستم نژاد و مجتبي پاسار نمايندگان كشورمان هستند.

هدايت تيم ملي تكواندوي نونهالان دختر كشورمان بر عهده "مهرو كمراني" بعنوان سرمربي و فاطمه صفر پور (مربي) و ندا رستاد و محبوبه محمدنژاد (كمك مربي) است و "حسينعلي نعيمي" بعنوان سرمربي و وحيد ناصري و حسينعلي اسدي (مربي) نيز هدايت تيم پسران را برعهده دارد.


انتها پیام

برچسب ها: تکواندو ، جهان ، ایران ، غوغا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار