رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و تبریز با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور به سمت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی شهرستان ویژه مرند انتخاب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جواناز تبریز؛ در قسمتی از این حکم که به امضای دکتر حمید میرزاده رسیده آمده است: " نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی به موجب این حکم  به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند منصوب می شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و صداقت کاری و امانتداری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشید".

دکتر علی رضایی از اساتید برجسته دانشگاهی با مرتبه علمی استادی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با بیش از دودهه خدمت در پست های مدیریتی، اجرایی و علمی و آموزشی می باشد. که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و اهر، رئیس دانشکده دامپزشکی، رئیس شورای جذب هیئت علمی استان، رئیس نظام دامپزشکی استان آذربایجانشرقی را در سوابق خود دارد.

وی دکترای عمومی خود را درسال ۷۱ در دانشگاه تهران و دکترای تخصصی خود را نیز با نمره عالی از همان دانشگاه به اتمام رسانده است .

ازسوابق علمی پژوهشی نامبرده می توان به چاپ بیش از ۱۴۰ مقاله علمی و پژوهشی و isi و مجلات معتبر علمی وژورنالهای خارجی و ارائه بیش از 60 مقاله در کنفرانس های ملی و بین المللی اشاره کرد.

وی، صاحب دو عنوان کتاب دانشگاهی است که هم اکنون  دانشجویان از مطالب علمی انها بهره مند می شوند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.