تیم بدمینتون دختران هشترود فاتح مسابقات المپیاد ورزشی جشنواره تابستانی دختران استان آذربایجانشرقی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان رئیس اداره ورزش و جوانان هشترود گفت:تیم بدمینتون دختران هشترود متشکل از 4 نفر می باشد که در مسابقات استانی بانوان خوش درخشیدند و به مقام اول دست پیدا کردند و بعد از هشترود،تیم های تبریز و جلفا دوم و سوم شدند.

سیروس مقدمی خاطر نشان کرد:یک سری از برنامه های وزارت ورزش به مناسبت هفته دولت در هشترود اجرا خواهد شد که همایش بزرگ پیاده روی روز جمعه آینده از اهم برنامه ها میباشد که با مشارکت فرمانداری،شهرداری،شورای شهر،مدیریت شهرک صنعتی هشترود و اداره ورزش و جوانان  انجام خواهد پذیرفت.

مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان هشترود نیز گفت:برای اولین بار در شهرستان هشترود مسابقه باد بادک پرانی با عنوان پرواز هر باد بادک به یاد یک شهید برگزار شد که با استقبال کم نظیر مردم مواجه گردید.

مریم مهدوی هدف از برگزاری باد بادک پرانی را اجرای برنامه های ابلاغی وزارت ورزش خواند و اظهار داشت:آشنا کردن مردم این منطقه با این ورزش فرهنگی و ایجاد نشاط و شادابی ذر بین آحاد مردم از دیگر مزایای این رشته ورزشی(همگانی) می باشد.

گفتنی است:مسابقه دارت و طناب زنی از سری برنامه های جشنواره تابستانه ورزشی  در هشترود برگزار شد و تیم بسکتبال دختران هشترود توانست بر سکوی سوم استان تکیه کند.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.