سرمربی تیم فوتسال میثاق گفت: هرگز برای گرفتن امتیاز وارد حاشیه نشدم اما این بار با اعتراض به مسئولان تنها چشم به بازگرداندن حقم دارم.

لک: داور نقض قانون کرد، به دنبال حقمان هستیم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگارن جوان ، رقابت دو تیم میثاق تهران و دبیری تبریز در ثانیه پایانی بازی رد گل تیم تهرانی با حاشیه همراه شد تا مدیر عامل باشگاه میثاق اعتراض خود را همراه به اسناد تسلیم کمیته انضباطی کند.

جریان در جایی آغاز شد که شاگردان قبل از به صدا درآوردن سوت اسکوربورد و داور گل بازی را به ثمر رساندند، اما ممعتقدند داور به دلیل هجمه اعتراضات کادر فنی و هواداران بی‌شمار و به دلیل ترس ، گل انها را مردود اعلام کرده است این در حالیست که لک عنوان کرده که داور ، ناظر داوری و بازرس اذعان به صحت گل داشه است.

در همین راستا رضا لک سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران اظهار داشت : اعتراض خود را به داوری بارزسی و دبیری را به کمیته انضباطی مطرح کرده و پیگیر شکایتمان هستیم . اصرارم بر شکایت به دلیل تضییع حق میثاق است . در طول عمر حرفه‌ایم هیچگاه به دنبال حاشیه و شکایت نبودم و حتی در رسانه‌ها مصاحبه‌ای نداشتم تا امتیاز کامل به تیم بازگردد اما این بار مثل روز برایم روشن است که شرایط سالن ، داور و ناظران را تحت تاثیر قرار داد تا چشمشان را حق میثاق ببندند و با توجه به این جریان شکایت کردیم تا یک امتیازمان را به ما بدهند. زاده خواهی نمی‌کنم ،داور قانون را نقضص کرد و کسی که قبل ازبه صدا درآمدن سوت اسکوربورد و داور به ثمر رسید را مردود اعلام کرد ، حال برای احقاق حق پیگیر شکایتمان هستیم و فیلم واضح بازرسی را به مسئولان کمیته فوتسال داده‌ایم .

وی افزود : در این هفته‌ها میثاق صدمات بسیاری از قضاوت داوران دیده است . طی بازرسی هفته گذشته داور با کاشی نیلو میثاق را با اخراج من سه کارته کردن چند تن از بازیکنان و پنج اهطاره کردنمان قلع‌وقمع کرد تا این هفته با یک تیم ناکامل و ضعیف به مصاف دبیری برویم .حواشی در تبریز هم تیر اخر بود تا بالاخره پس از سالها سکوت بشکنم و لب به اعتراض باز کنم امیدوارم مسئولان تصمیم گیرنده حق ضایع شده میثاق را بازگردانند.

**مدیریت باید تعهداتش را عملی کند

لک در خصوص شرایط تیم میثاق بیان کرد: تیم از لحاظ فنی ظرایط ایده‌آلی دارد با وجود اینکه از زمان حضورم در کادر این تیم تهرانی با حواشی مربوط به مشکلات مالی دست وپنجه نرم کردم و بازیکنان با شرایط دشوار کنار آمده‌اند و در بهترین وضعیت قرار گرفته‌اند اما به جایگاه خوبی رسیده‌ایم و با ارتقاء توانمان خود را به صدر نزدیک می‌کنیم اما تمام گفته‌هایم در گرو قول‌های مدیریت است اگر این هفته خلیلی به تعهدات خود عمل کند برای رسیدن به هدف سرعت می‌گیریم در غیر این‌صورت تصمیم گیری خواهیم گرفت . پس از حواشی فصل گذشته، اتفاق‌هایی در اواسط فصل و شیطنت برخی که تیم را حق‌خور می‌دانند ، دیگر با هر شرایطی در تیم نمی‌مانم زیرا به عنوان یک مربی حرفه‌ای باید روی مسائل فنی تمرکز داشته باشم ، نه اینکه وقت خود را صرف برطرف کردن مشکلات مدیریتی کنم.

انتهای پیام /

برچسب ها: میثاق ، لک ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار