مجموعه تفریحی،‌ فرهنگی و ورزشی عطر سیب با هدف ایجاد محیطی شاد و مفرح ایجاد شده و همه روزه پذیرای شهروندان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مجموعه تفریحی ورزشی  عطر سیب مجموعه ای ارزشمند است که همچون نگینی در جنوب شهر تهران می درخشد در این مجموعه فضاهای مناسبی جانمایی شده است که از جمله آن می توان به فضاهای متعدد و زمین های روباز جهت ورزش های توپی شامل والیبال، بسکتبال، فوتسال، هندبال،‌میزهای شطرنج و سایت اسکیت به متراژ 1256 متر مربع اشاره کرد.
در همین راستا شهردار باقر شهر از ادامه طرح توسعه شهربازی این مجموعه خبر داد و گفت: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و حضور بیش از خانواده ها در این بوستان و همچنین استقبال خوب شهروندان باقر شهر و شهرهای همجوار، طرح توسعه شهربازی عطر سیب و استفاده از دستگاه های تفریحی جدید در دستور کار قرار گرفته است.
جمشید سعادتمند در ادامه یادآور شد: حفظ ایمنی و سلامتی شهروندان از جمله نکاتی است که به پیمانکار گوشزد شده است.
*کشف استعدادهای ورزشی
امکانات ورزشی این مجموعه ورقی دیگر از فعالیت های آن است که در کشف استعدادهای ورزشی این شهر گام بر می دارد.
مدرسه فوتبال عطر سیب شهرداری باقر شهر با مجوز رسمی از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و زیر نظر  طرح آسیا ویژه
 A.F.C پس از افتتاح استادیوم ایثارگران در مجموعه عطر سیب فعالیت خود را آغاز نموده و نسبت به شناسایی و استعدادیابی نونهالان مستعد اقدام نموده است.
رضا لک مدیر تربیت بدنی شهرداری باقر شهر در این رابطه گفت: یکی از برنامه های ما که به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و جوانان در فصل تابستان در نظر گرفته شده است، برگزاری کلاس های آموشی اسکیت برای تمامی رده های سنی مختلف در 2 بخش دختران و پسران است که برای سومین سال متوالی این کلاس ها با توجه به استقبال مناسب شهروندان برگزار می گردد.
شهردار باقر شهر تشکیل مدرسه فوتبال را نشانه اهمیت دادن مسئولین به امر ورزش به تندرستی شهروندان دانست و افزود: با توجه به استقبال خوب نونهالان و نوجوانان، برگزاری این کلاس ها را بسیار مطلوب و ضروری ارزیابی کرد.
رضالک با اشاره به جایگاه این مجموعهه در استان گفت: این مجموعه اصلی ترین مجموعه در تربیت و پرورش استعدادهای ورزشی در جنوب تهران است و تا کنون توانسته است با توجه به امکانات مناسبی که در اختیار دارد خواستگاه مناسبی برای تمامی رده های سنی در ورزش فوتبال باشد.
مدیر تربیت بدنی مجموعه عطر سیب با اشاره به شروع ثبت نام ترم تابستانه خاطر نشان کرد: نونهالان، نوجوانان و جوانان می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز از تاریخ 23 خرداد و از ساعت 8 تا 12 به این مجموعه مراجعه نموده و در این کلاس ها شرکت نمایند.
گفتنی است با توجه به گزارشات ارایه شده این مجموعه توانسته استعدادهای بسیاری را به ورزش کشور معرفی کند./ل
گزارش از فاطمه هنرور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار