مربی تیم ملی کاراته مردان گفت: هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم و با قدرت در ژاپن ظاهر خواهیم شد.

علیرضا کتیرایی مربی تیم ملی کاراته مردان، در گفت‌ و گو با خبرنگار کشتی و رزمی‌ گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اظهار رضایت از شرایط ملی پوشان و امیدواری به موفقیتشان در رقابت‌های قهرمانی آسیا، بیان داشت: هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم و با قدرت در ژاپن ظاهر می‌شویم و مدال‌های خوش رنگی را کسب خواهیم کرد چون پتانسیل کسب مدال را داریم.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان روی تمام حریفانشان شناخت دارند و با قدرت بر روی تاتامی‌ ژاپن قدم خواهند گذاشت.

کتیرایی درباره آمادگی ملی‌پوشان اظهار داشت، ملی‌پوشان در شرایط خوبی قرار دارند و انشااله به لطف و کمک خداوند و دعای خیر مردم عزیز، بتواند شایستگی‌های خود را در برابر حریفان نشان دهند و دست پر به کشور برگردند.

وی افزود:‌درست است که قبل از رقابت‌های آسیایی مسابقات برون مرزی نداشتیم ولی حضور جام وحدت ارومیه، فرصت خوبی برای محک ملی‌پوشان بود.هرچند در جام وحدت هدف، کسب نتیجه نبود ولی میدان خوبی فراهم شد تا ملی‌پوشان، پیش از ژاپن در جو مسابقات قرار گیرند.

مربی تیم ملی از اردوی آخر تیم ملی که قرار است در شهر قم برگزار شود، صحبت نمود و گفت:‌ ملی‌‍پوشان تا دوشنبه به استراحت می‌پردازند و از روز سه‌شنبه، اردوی پایانی در شهر قم برگزار خواهد شد و تا پنجشنبه، تمرینات ادامه خواهد داشت.

کتیرایی در پایان خاطرنشان کرد: همه حاضرین در تیم ملی هم ملی‌پوشان و هم کادر فنی و اعضای تیم،‌ تلاششان را برای موفقیت و  کسب بهترین نتیجه خواهیم کرد ولی باید بگویم که تک تک ملی‌پوشان و کادر فنی، به دعای خیر مردم نیازمندیم و امیدواریم بتوانیم، با کسب نتایج بسیار خوب و ارزشمند مردم کشورمان را شاد کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار