سردبیر مجله تخصصی دوربین عکاسی و عضو شورای علمی دومین سالانه عکس کرمان گفت: سالانه عکس کرمان موفق به جریان سازی در حوزه عکاسی شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام روابط عمومی دومین سالانه عکس کرمان؛ اسماعیل عباسی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره های این چنینی را صرف برپایی نمایشگاه عکس نمی دانیم گفت: در واقع این گونه جشنها و سالانه ها در حکم جریان سازی در حوزه عکاسی است.

عباسی با تاکید براینکه سالانه عکس کرمان در قدم اول و سال اول در حکم تجربه وحرکتی برای آغاز رشد دراین حوزه بود، افزود: امسال با توجه به برنامه ریزی های انجام شده نشستهای تخصصی و چاپ کتاب قدم بزرگی برای استحکام حرکت رو به جلو این جریان است.

استاد برجسته عکاسی ایران حضور عکاسان از شهرهای مختلف استان واستانهای همجوار در دومین سالانه عکس کرمان را فرصتی عالی برای تبادل افکار وایده ها دانست.

وی تصریح کرد: این تجمعها ودیدار عکاسان با یکدیگر میتواند منشا تحولات مثبت در این افراد ولو در دراز مدت باشد.

اسماعیل عباسی اظهار کرد:حرکت مثبتی که دردومین سالانه عکس کرمان رخ داده است چاپ کتاب مقالات عکاسی مستندوپاسخ به سوالاتی که در این زمینه وجود دارد،است وقطعا این کتاب می تواند با انتشار تحقیق خوبی که در حوزه عکاسی مستند انجام شده است،بازخورد خوبی بین جامعه عکاسان داشته باشد.

وی با اشاره به در دسترس بودن نشستهای عکاسی در تهران،خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه این گونه فرصتها کمتر در اختیار عکاسان دیگر استانها قرار می گیرد، در دومین سالانه عکس کرمان فرصت بسیارمطلوبی نیز برای عکاسان شهرستانی فراهم است تا در نشستهای تخصصی عکاسی شرکت کنند و اطلاعات خود را بیشتر کنند.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: عباسی ، دوربین ، تخصصی ، استاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.