پیشکسوتان وزنه‌برداری تمرینات خود را برای حضور در مسابقات فنلاند انجام می‌دهند.

آماده‌سازی موسپیدان وزنه‌برداری برای حضور در مسابقات جهانی

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ، رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان در رده پیشکسوتان از 19شهریور در فنلاند آغاز خواهد شد به همین دلیل تیم ملی پیشکسوتان ایران برای حضور در این مسابقات خود را اماده کند.

علیرضا شیخ‌الاسلامی رئیس کمیته پیشکسوتان در این خصوص گفت: تیم بسته شده است و نفرات اعزامی در شهر‌های خود تمرین می‌کنند 10روز مانده به آغاز این مسابقات در تهران اردو برگزار خواهیم کرد.

با توجه به شرایط سنی پیشکسوتان اردو‌ها نباید سنگین باشد در حد آمادگی 70-60 درصد باشد و باید مواظب آسیب‌دیدگی آنها هم بود.

**تیم با عجله بسته شد

وی در خصوص ترکیب تیم گفت: 3 ماه مانده به آغاز مسابقات لیست را به فدراسیون جهانی فرستادیم و فرصت زیادی نداشتیم و تیم را با عجله بستیم.

**امیدواری برای ایستادن روی سکوی زیاد است

شیخ‌الاسلامی درباره ایستادن پیشکسوتان روی سکو در این رقابت‌ها گفت: امید زیادی داریم که روی سکو برویم و اگر چیدمان به همین وضع بماند و مشکل خاصی پیش نیاید پیشکسوتان کشورمان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

**دوره‌های حضور پیشکسوتان در مسابقات بین‌المللی

وی درباره حضور پیشکسوتان کشورمان در رقابت‌های بیت‌المللی افزود: در سال 2005برای نخستین بار تیم ملی وزنه‌برداری پیشکسوتان ایرات به اتریش اعزام شد که متأسفانه چیزی عایدش نشد اما در سال 2006 فرانسه از ظنر تیمی سوم جهان شدیم و در بازی‌های المپیک با یک اختلاف بعد از روسیه دوم شدیم .

**وقفه 4-3ساله برای اعزام برون مرزی

وی در این مورد تأکید کرد: متأسفانه به دلایلی 4-3سالی از این رقابت‌ها بازماندیم و حضور پیدا نکردیم تا اینکه ریاست جدید فدراسیون پیگیر این موضوع شدند.

در پایان این گزارش مصاحبه خاطرنشان می‌شود رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان پیشکسوتان از 29-19شهریور سال جاری در فنلاند برگزار خواهد شد و تیم ملی وزنه‌برداری پیشکسوتان ایران با 18وزنه‌بردارو همراه و مربیان و داور و سرپرست که در مجموع 26نفر خواهند شد به این مسابقات اعزام خواهند شد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار