پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر من بهتر است بازیکنان ستاره به تیم ستارگان دعوت شوند.

روشن: پروین باشد من هم هستم/ پسرخاله و داماد که ستاره نیستند
حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضورش در تیم ستارگان اظهار داشت: طی روزهای گذشته قرار شد جلسه‌ای را با حضور پروین، رضوی و دیگر افراد داشته باشیم تا درمورد برخی برنامه‌ها بررسی‌های لازم را انجام دهیم اما علی پروین در جلسه حضور پیدا نکرد و همین امر باعث شد که من هم اعلام کنم که در تیم حاضر نخواهم شد و در حال حاضر هیچ خبری از تیم ندارم.

روشن بیان کرد: بهتر است بدانید که اگر علی پروین در تیم ستارگان نباشد من هم نخواهم بود و تنها در صورتی که پروین باشد من هم به تیم اضافه می‌شوم.البته تا به این لحظه در خصوص این مساله هیچ تماسی با من گرفته نشده است.

وی در باره انتقادات پاشازاده مبنی بر اینکه تیم ستارگان پرسپولیس نه ستارگان ایران گفت: اصلا نمی‌دانم بازیکنان حاضر در تیم ستارگان چه کسانی هستند به نظر من بهتر است از ستارگان پرسپولیس و استقلال به‌طوری وی در این تیم حضور داشته باشند و واقعا ستارگان دعوت شوند.نه‌اینکه مسئولان تیم پسر خاله_داماد خود را در تیم بیاورند.

وی افزود: به‌طور کلی اگر واقعا ستاره‌ها انتخاب شوند این باعث می‌شود که ثبات نتیجه شود و هواداران بیشتری براستادیوم‌ها بیایند و باید بدانید که اگر ستارگان دو تیم نباشند مردم نیز برای تماشای این بازی به ورزشگاه نخواهد آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، پرسپولیس ، داماد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار