این روزها اخبار ضد و نقیضی از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد.

بازگشت کرار به تمرینات استقلالبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان همانطور که می‌دانیم پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بود که تا به حال یک ریال دریافتی نداشته است و حتی کادر فنی نیز هیچ گونه پولی را بابت مطالباتشان‌ دریافت نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد مجید صالح‌ مربی تیم استقلال تنها مربی است که از اعضای کادر فنی باشگاه استقلال بخشی از قرار داد خود را دریافت کرده است.
 شنیده  می‌شود که وی قبل از سفر به آمریکا بخشی از مطالبات خود را از باشگاه گرفته و این در حالی است که تا به امروز هیچ یک از اعضای کادر فنی استقلال دریافتی بابت مطالبات خود نداشته‌اند.

 بازگشت کرار به ایران
هافبک عراقی آبی پوشان پایتخت بعد از چند روز به ایران برگشت جاسم کرار که برای چند روزی به نجف سفر کرده بود در نهایت روز گذشته به ایران آمد و قرار است وی در دور جدید تمرینات تیم استقلال به تمرینات خود ادامه دهد.

بازگشت معاونان افشار زاده به باشگاه استقلال
 بهرام امیری و علی نظری جویباری، معاونان باشگاه استقلال که طی یکی، دو روز گذشته که به دلیل اجرا نشدن تعهدات حامی مالی باشگاه نسبت به پرداختی مطالبات بازیکنان ناراحت بودند و از همین رو با حالت قهر باشگاه را ترک کرده بودند اما این دو معاون پس از قول‌های سبک دست حامی مالی مجدد با وساطت مدیران باشگاه تصمیم گرفتند به دفتر باشگاه باز گردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، باشگاه ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار