بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: حضور بازیکنان باتجربه در کنار جوان ها رمز موفقیت گسترشی‌ها خواهد شد.

نصرتی: ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه عامل موفقیت گسترش می شودمحمد نصرتی در گفتگو فا خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بازی با ملوان بندرانزلی اظهار کرد: به طور حتم بازی با ملوان بازی سختی بوده و این تیم از پشتوانه تماشاگران بهره می برد و ما باید در بازی با این تیم برای کسب سه امتیاز به میدان برویم.
 
وی در ادامه افزود: البته تیم ملوان از شرایط میزبانی برخوردار بوده و از این شرایط  به نحو احسن بهره می گیرد اما ما نیز تیم خوبی هستیم و در راستای موفقیت این تیم تلاش می کنیم.
 
نصرتی در خصوص شرایط و وضعیت جسمی‌اش گفت: مصدومیت من پیش از بازی با سیاه جامگان رفع شده است و بعد از بازی گذشته مشکل خاصی به لحاظ مصدومیت نداشته‌ام.
 
بازیکن  تیم فوتبال گسترش فولاد در مورد حضور بازیکنان با تجربه در تیم گفت: درست است حضور بازیکنان با تجربه نتیجه یک دیدار را عوض می کند اما باید بدانیم فوتبال یک کارگروهی بوده و تک نفری نیست و با هماهنگی و انسجام تیم به موفقیت نزدیک می شود بدون شک بازیکنان با تجربه تجربیات خود را در اختیار جوان تر ها قرار دهند.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که تیم گسترش فولاد با ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه موفقیت لازم را به دست آورده و دل هواداران شاد کند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: نصرتی ، فولاد ، گسترش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار