نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسکن های مهر پرند در غرب استان تهران از نبود زیر ساخت های مناسب و استاندارد رنج می‌برند.

به گزارش گروه باشگاه‌های خبرنگاران جوان از رودهن؛ ابراهیم نکو در مورد وضعیت شهرجدید پرند گفت: در هفته دولت قرار داریم و در این هفته شاهد افتتاح پروژه های بسیاری از فرهنگی گرفته تا عمرانی هستیم .

نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود : دولت تدبیر و امید با وجود کمبود اعتبارات مالی به دنبال افتتاح پروژه های عمرانی نیمه کاره است و در این راستا مسکن مهر نیز در فهرست قرار دارد .

نکو با تاکید بر اینکه مسکن های مهر پرند هم از نبود زیر ساخت مناسب و استاندارد رنج می برد، تصریح کرد : دولت تدبیر و امید سیاست اجرایی خوبی در بحث مسکن های مهر دارد و از جمله آن می توان به این موضع اشاره کرد تا زمانی که مسائل زیر بنایی پروژه ها شکل نگیرد، شاهد افتتاح نیستیم .

نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: مسکن مهر پروژه ای به ارمغان آمده از دولت گذشته برای دولت تدبیر و امید است که در سفره دولت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی گذاشته شده است .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.