عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بهزیستی و سازمان‌های مربوطه بودجه کافی برای پرداخت کامل هزینه حمل و نقل معلولان را ندارند.

محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون   گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص هزینه حمل و نقل معلولان اظهار کرد: بخشی از هزینه‌های معلولان از جمله ویلچر و داروهای مخصوص را بهزیستی و سازمانهای مربوطه تامین می‌کند، اما این سازمان‌ها همه هزینه‌ها را نمی‌توانند بپردازند.
وی تاکید کرد: در خصوص حمل و نقل معلولان تاکنون در مجلس طرح خاصی ارائه نشده است اما باید به صورت کارشناسی بر روی این موضوع کار شود.

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی یادآور شد: چند روز قبل در شورای ترافیک به صورت ویژه طرحی در خصوص حمل و نقل معلولان ارائه شد.

وی  درخصوص خودروهای رفت و آمد معلولان تصریح کرد:  قسمت بیشتر  این خودروها ساخت ایران است و بخش دیگرشان را شرکت‌های مختلف از کشورهای خارجی وارد کرده‌اند که البته تسهیلات ویژه‌ای هم برای این خودروها پیش‌بینی شده است.

سعیدی در پایان گفت: درست است که تاکنون در مجلس طرحی در این خصوص ارائه نشده است، اما در آینده می‌توان با یک تبصره تحت عنوان معلولانی که توان پرداخت هزینه‌های عمومی را ندارد ، می توان به این موضوع رسیدگی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
azar
۰۹:۰۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
سلام بابا تولد امام رضاهستا
آخرین اخبار