سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد: نقاط ضعف و قوت صبا را به خوبی شناسایی کردیم و امیدواریم بتوانیم این تیم را در زمینش در قم شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و پدیده مشهد با بیان اینکه صبا در چند بازی اخیر نتایج خوبی نگرفته است گفت: شاید اگر علی دایی در صبا نبود این تیم همین نتایج را هم به دست نمی‌آورد ،و علی دایی در هر تیمی باشد به آن تیم انگیزه می‌دهد.

مهاجری گفت :با اینکه از بازی با تراکتور فرصت زیادی برای تمرین نداشتیم اما تمرینات خوبی را پست سر گذاشتیم و به ریکاوری پرداختیم .

وی با بیان اینکه که تیم صبا را دست کم نمی‌گیریم تصریح کرد: در بازی فردا محروم و مصدوم نداریم و فردا با تمام قوا برابر تیم صبا به میدان می‌رویم و به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد به تنها برد این تیم اشاره کرد و افزود: با پرسپولیس و فولاد هم خوب کار کردیم که در دقایق پایانی گل خوردیم و در بازی با سایپا هم توپ‌های ما گل نشد و یک پنالتی را از دست دادیم.

مهاجری در پایان خاطر نشان کرد: صبا تیم خوبی است و ما این تیم را آنالیز کردیم و توانایی نتیجه گرفتن مقابل این تیم را داریم و امیدواریم فردا برنده بازی باشیم.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.