مدیر نشست های تخصصی دومین سالانه عکس کرمان گفت: سه نشست تخصصی با حضور اساتید برجسته عکاسی کشورمان امروز وفردا در موزه هنرهای معاصر کرمان برگزار می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی دومین سالانه عکس کرمان، محمد خضری مقدم با اعلام این خبرافزود: نشست تخصصی تاریخ تطبیقی عکاسی مستند ایران وجهان با حضور استاد محمد ستاری و محمد خدادادی مترجم زاده از ساعت 9:30صبح امروز در محل کتابخانه این موزه برگزارشد .

وی افزود: از ساعت 16:30عصر نیز نشست بررسی ایده پردازی در عکاسی مستند با حضور مهرداد افسری ،بهنام صدیقی و محمد غفوری برگزار می شود.

محمد خضری مقدم تصریح کرد:جلسه نقد وبررسی آثار ساتیار امامی ومجید سعیدی نیزساعت 20تا 22چهارشنبه شب با مدیریت مهدی رحیمیان برگزار می شود .

فردا نیز قرار است نشست تخصصی عکاسی مستند معاصر ایران وجهان با حضور اساتیدی چون سلیمانی ،ناگهی ووثوق نیا برگزارشود.

محمد ستاری دارای دکترای عکاسی و تالیفاتی چون عکاسی مقدماتی، سیرتحول عکاسی و عکاسی در قرن بیستم نام برد، وی عضو هیئت علمی گروه عکاسی دانشکده هنر تهران است.

محمد خدادادی نیزدارای دکترای پژوهش هنر با گرایش عکاسی است وی در حال حاضر استاد دانشکده هنرهای تجسمی وعضو هیئت علمی دانشکده هنر است وی نیز دارای تالیفات زیادی در حوزه عکس و همچنین برگزار کننده نمایشگاههای مختلف عکاسی است.

استاد محمد غفوری نیز عضو هیئت موسس انجمن عکاسان تبلیغاتی و از عکاسان دوره جنگ است وی سابقه تدریس در دانشکده هنر و دانشگاه آزاد را نیز در کارنامه دارد.

به گفته مدیر پنل های علمی به دلیل محدودیت جا عکاسانی که زودتر در کارگاهها حاضر شوند می توانند از این برنامه ها استفاده کنند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: عکس ، نقد ، ایده پردازی ، معاصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.