موسسه نيكوكاري كاشانه مهر كاشان نخستین مركز آموزشي و توان بخشي منجر به اشتغال معلولان جسمي و حركتي كاشان مورد بازدید خدام حرم رضوی قرار گرفت.

غلامرضا توکلی، دربان کشیک چهارم آستان قدس رضوی، یکی از اعضای کاروان زیر سایه خورشید در کاشان در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان در اصفهان، گفت: خدام حرم رضوی با ورود پرچم سبز امام رضا(علی السلام) به این موسسه و تبرک توان یابان آن به این نماد ثامن الحجج برای آنها آرزو ی سلامتی و بهبودی می کنند.

وی، اجرای مدیحه سرایی یکی از خادمان حرم رضوی و قرائت صلوات خاصه امام رضا(علیه السلام) را از دیگر برنامه های حضور خدام حرم رضوی در موسسه نيكوكاري كاشانه مهر كاشان برشمرد و گفت: توزیع نمک و نبات تبرکی حرم بین توان یابان و حرفه آموزان از دیگر برنامه های آنها در این موسسه است.

به گفته وی، ارائه گزارش مدیر عامل موسسه نيكوكاري كاشانه مهر كاشان از فعالیت های این موسسه برای خادمان حرم رضوی برنامه پایانی حضور کاروان زیر سایه خورشید در کاشان در بازدید از این مرکز حرفه آموزی توان یابان است.

این عضو کاروان زیر سایه خورشید در کاشان، دیدار خادمان حرم رضوی با امام جمعه این شهرستان را یکی دیگر از برنامه های صبح امروز این کاروان برشمرد و گفت: طی این دیدار علاوه بر اعطای نشان رضوی به امام جمعه کاشان، تعدادی اقلام فرهنگی شامل کتاب، پوستر و بسته های تبرکی نمک و نبات به دفتر امام جمعه کاشان اهدا شد.

توکلی اظهارداشت: خادمان حرم رضوی ضمن استماع سخنان امام جمعه کاشان در مورد کرامات و معجزات امام رضا(علیه السلام)و تبیین سیره رضوی گزارش جامعی از آمار و فعالیت های کاروان زیر سایه خورشید در سطح ملی و بین المللی ارائه کردند.

وی حضور کاروان زیر سایه خورشید در کاشان همزمان با ظهر امروز در سایت هسته ای احمدی روشن در نظنز را خاطرنشان کرد و گفت:خدام حرم رضوی با حضور در این سایت هسته ای و توسل و تبرک کارکنان آن به امام مهربانی ها از طریق پرچم سبز رضوی برای مجد و اقتدار، عزت و عظمت و استقلال و پیشرفت روز افزون این مملکت دعا می کنند تا ایران همیشه ایام از گردش چشم امام رضا(علیه السلام)بر مدار کامرانی و رشد و آباد انی و آرامش بچرخد.

به گفته وی،بازدید از یک خانواده شهید در کاشان، حضور در طاهر آباد، شرکت در جشن مردمی هیات امام حسن مجتبی(علیه السلام) در شهر کاشان، هیات امام رضا(علیه السلام) در منطقه راوند و شرکت در شورای اداری از دیگر برنامه های حضور کاروان زیر سایه خورشید تا پایان امروز در کاشان است.

گفتنی است:خدام حرم رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید از روز جمعه(30 مرداد) وارد دارالمومنین کاشان شدند که به مدت 6 روز تا چهارشنبه (4شهریور) شام میلاد ثامن الحجج و شرکت در جشن ملی زیر سایه خورشید در این شهرستان حضور دارند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: موسسه ، کاشانه ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.