همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) از خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در جشنواره ملی فرهنگی آه و آهو در کاشان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان معاون نیروی انسانی، جشنواره ملی فرهنگی و هنری آه و آهو در کاشان در حاشیه برگزاری دهمین شب اجرای جشنواره ملی فرهنگی و هنری آه و آهو در کاشان گفت:همزمان با شب میلاد امام رضا(علیه السلام) و برگزاری جشن بزرگ آن حضرت از "حرمت سادات متولی" خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در کاشان به عنوان خبرنگار رضوی تقدیر می شود.

مهدی راشدی فر، همکاری فعال و پوشش خبری مطلوب و گسترده باشگاه خبرنگاران جوان توسط خبرنگار این رسانه مکتوب طی سه سال اخیر در انعکاس برنامه های جشنواره و حضور کاروان زیر سایه خورشید در کاشان را تاکید کرد و گفت:از عملکرد فعال و ارزشی این خبرنگار و تعدادی دیگر از خبرنگاران خبرگزاری ها در شهرستان به عنوان خبرنگاران رضوی با اهدای لوح منقش به "یا امام الرئوف" تقدیر می شود.

وی، تقدير از پنج محيط بان محيط زيست به مناسبت اين روز،اجرای گروه سرود،گروه تئاتر و کارگردانی استاد خسروی، دکلمه خوانی، نورافشانی، مداحی و سخنرانی سرهنگ پاسدار باقر فرهنگ فرمانده سپاه کاشان را از دیگر برنامه های دهمین شب برگزاری جشنواره ملی فرهنگی و هنری آه و آهو در کاشان برشمرد.

به گفته وی، جشنواره ملي فرهنگی هنری آه و آهو به همت این موسسه خادمین حضرت رضا(ع) در كاشان در قالب جشن هاي مردمی دهه كرامت ويژه ميلاد ثامن الحجج و حضرت فاطمه معصومه(سلام الله عليها) به مدت 11 شب تا ‍چهارم شهريورماه در محوطه روباز باشگاه جهان پهلوان تختی این شهرستان در حال برگزاری است.

این خادم فرهنگی امام رضا (علیه السلام) نهادینه سازی معارف و شعائر ناب اسلامی با محوریت سیره رضوی از طریق ارائه مباحث خانواده رضوی توسط کارشناسان برجسته را هدف از برگزاری این جشنواره ملی دانست و گفت:جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو در کاشان از شامگاه یکشنبه(25 مرداد) با مراسم افتتاحیه و برنامه های پرچم گردانی گنبد امام رضا(علیه السلام)، نقاره زنی، مولودی خوانی، نور افشانی، سخنرانی آیت الله نمازی و حمیدرضا مومنیان، سرپرست فرمانداری کاشان آغاز به کار کرده است.

راشدی فر،برگزاری همایش های متنوع فرهنگی اجتماعی و مذهبی خانواده با معیارهای رضوی، مهدويت و قرآن، جشن کودکان رضوی، بزرگداشت مقام امامزادگان بقاع متبرکه کاشان و تجلیل از خادمان این بقاع، همایش شعر رضوی، طب رضوی، مداحین ارزشی و تقدیر از مداحان پیشکسوت از آغاز فعالیت جشنواره تا کنون را یادآورشد و گفت:هر یک از این همایش ها با سخنرانی یکی از کارشناسان و اساتید برجسته کشوری مرتبط با نام همایش و ارائه مطالب محتوایی برگزار شد.

وی تصریح کرد: مراسم تجلیل از پنج مادر شهید مفقود الاثر کاشانی، تقدیر از هشت نفر از آزادگان کاشانی با نام رضا به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، تجلیل از حافظ و قاری کاشانی قرآن،شاعران و ذاکران و مداحان، تقدیر از خادمان بقاع متبرکه،تقدیر از پزشک طب سنتی و خبرنگاران و محیط بانان محیط زیستدر هریک از این همایش ها انجام شد.

این فعال فرهنگی مذهبی، با اشاره به اینکه امسال کاروان زیر سایه خورشید در قالب خادمين آستان قدس رضوي از روز 29 مرداد وارد کاشان شدند افزود:این کاروان مدت 6 روز تا پنجم شهريورماه در دارالمومنين كاشان با شركت در ويژه برنامه هاي متنوع حضور دارند.

راشدی فر در پایان اظهارداشت:ديدار با علما، عيادت از بيماران بيمارستان شهيد بهشتي،بازديد خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان ،حضور دلجويي از افراد در زندان و اجراي برنامه در شهرهاي قمصر، نياسر، برزك آستان مقدس سلطان علي بن باقر(عليه السلام) در مشهد اردهال و روستاي نشلج را از جمله برنامه هاي تدارك ديده شده موسسه با حضور خدام حرم رضوي در کاشان برشمرد. 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.