رئيس هيئت شمشيربازي مازندران مهمترين برنامه هيئت در سال آينده را كشف استعداد و نخبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علي رمضاني پس از انتخاب مجدد در رياست هيئت شمشيربازي مازندران تصريح كرد: مهمترين برنامه هيئت شمشيربازي در چهار سال آينده كشف استعداد و نخبه ورزشي در سطح استان است.

وي با بيان اينكه براي توسعه و شكوفايي رشته شمشيربازي با همكاري ديگر همكاران كارهاي خوبي صورت گرفت، افزود: بهره گيري از ظرفيت ها، تعامل با فدراسيون و دستگاه ورزش به ويژه پيشكسوتان، برگزاري كلاس هاي آموزشي مربي گيري و داوري از ديگر برنامه هاي صورت گرفته براي موفقيت اين رشته ورزشي است.

رئيس هيئت شمشيربازي مازندران اخلاق محوري ورزشكاران را سرلوحه اين هيئت خبر داد و اذعان داشت: در كنار قهرماني و همگاني كردن رشته شمشيربازي در بين خانواده ها از ديگر برنامه هاي مهم هيئت است.

رمضاني با اشاره به تشويق و ترقيب اين ورزش در بين جوانان گفت: پتانسيل خوبي در رشته شمشيربازي در سطح استان مشاهده مي شود كه عدم حمايت اسپانسر و سرمايه گذار تا حدودي انگيزه را از ورزشكاران جوان گرفته است

وي از حضور 6 ملي پوش مازندراني در رده هاي مختلف تيم ملي شمشيربازي خبر داد و افزود: تيم هاي مازندراني در مسابقات شمشيربازي قهرماني كشور با درخشش خود موجب افتخارآفريني استان در سطح كشور مي شوند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: مهمترین ، سال ، کشف ، شکوفایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.