رییس فدراسیون شمشیربازی کشور گفت: هیات آذربایجان غربی با قرار گرفتن در رتبه نخست ارزیابی فدراسیون به عنوان قطب اصلی این رشته در ایران شناخته شده است.

آذربایجان غربی قطب اصلی شمیر بازی ایرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ فضل الله باقرزاده در مجمع انتخاباتی هیات شمشیربازی آذربایجان غربی گفت: کسب 18 مدال رنگارنگ طی هفته گذشته توسط ورزشکاران دختر و پسر استان در مسابقات قهرمانی کشور در سه اسلحه اپه ، فلوره و سابر نشان دهنده وجود استعدادهای برتر در این استان است.

وی اظهار کرد: حضور سکینه نوری و الهه قهرمانی از آذربایجان غربی در اردوی کیش برای کسب آمادگی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند و اردوی آمادگی اوکراین در دستور کار است.

وی گفت: تیم ملی دختران برای حضوری موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک در 25 فروردین ماه در چین در این این اردوها حاضر می شود.

باقرزاده گفت: برگزاری مسابقات بین المللی شمشیربازی به میزبانی ارومیه با همکاری فدراسیون و اداره کل استان در دست بررسی و برنامه ریزی است.

رییس هیات شمشیربازی آذربایجان غربی نیز در این مجمع گفت: اگر قرار است اقدامی صورت بگیرد باید به بهترین نحو انجام شود و از قبل برنامه ریزی دقیقی صورت بگیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.