گسترش فولاد یکی از تیم های حاضر در لیگ پانزدهم است که تاکنون عملکرد قابل قبولی را در هفته های ابتدایی از خود به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آبی های تبریز  حضور موفقی تاکنون در لیگ برتر داشته‌اند که در این گزارش به آن پرداخته می شود. 
 
گسترش فولاد تبریز که پیش از این با نام فولاد گستر شناخته شده است، یکی از باشگاه‌هایی بود که در شهر تبریز فعالیت داشت.
 
این باشگاه در سال 1387 تاسیس شده است و جزو پر امکانات ترین باشگاه‌های کشور به حساب می آید. 
 
افتخارات 

از افتخارات این تیم می توان به حضور در لیگ برتر یاد کرد که در سال 92-93 اتفاق افتاده است که در دوره اول حضورش در لیگ به رتبه دهم دست یافت و سال 93-94 نیز به یازدهم بسنده کرد، البته این تیم 4 بار در لیگ آزادگان حضور داشته است، در واقع می توان گفت که عملکرد متوسطی داشته است. 
 
حضور در لیگ پانزدهم 
 
تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با خریدهای مناسبی در فصل نقل و انتقالات داشته برای رسیدن به موفقیت تلاش کرده است که می توان به محمد نصرتی، مهدی کیانی و دیگر بازیکنان اشاره نمود. 
 
مربیان این تیم 
 
این تیم از بعد تاسیس تاکنون 11 مربی را به خود دیده است که با حسین خطیبی شروع کرده است و به مهدی تار تار ختم شده است که اکنون نیز تیم با هدایت فراز کمالوند روبه جلو پیش می رود. 
 
عملکرد آبی های تبریز در لیگ پانزدهم 
 
آبی پوشان تبریزی با حضورشان در لیگ پانزدهم ثابت کردند که می توانند نیم نگاهی به بالای جدول داشته باشند تیمی که در بازی اول، مقابل سایپا نارنجی پوش قرار گرفت و نتیجه را بدون گل به پایان رسانید بازی که با توجه به بازی نخست تیم هنوز به هماهنگی لازم نرسیده بود در بازی دوم نیز گسترشی‌ها به مصاف همشهری خود رفتند که با نتیجه 1-3 به نفع تراکتوری‌ها به پایان رسید این پایان کار نبوده و گسترشی‌ها در مقابل سیاه جامگان نیز توانستند با نتیجه 0-1 بازی را به پایان برسانند و خود را از انتهای جدول بالا بکشند و دیروز نیز در زمین ملوان موفق شدند این تیم را در زمین خود مغلوب سازند و اکنون این تیم از پانزدهمی جدول در هفته دون جدا شده است. 
 
رده این تیم در جدول 
 
گسترشی‌ها در این پنج هفته از لیگ برتر بی سر و صدا از نردبان لیگ بالا آمده و با ارائه 5 بازی، توانسته 2 برد و یک مساوی و فقط یک باخت با 8 امتیاز در رده چهارم قرار بگیرد و همشهری‌اش را در میانه‌های جدول تنها بگذارد در ادامه باید دید کمالوند می تواند تیم را باز هم به قله نردبان لیک برساند. 
 
حذف پایانی 
 
باید گفت که آبی پوشان تبریزی موفق تر از قرمزهای این شهر عمل کرده‌اند و حتی می توان امیدوار بود که این تیم به رده‌های صعود می کند و شاهد آن روز هم شد آیا کمالوند می تواند  گسترش را به موفقیت در لیگ برساند؟ باید دید که در نهایت این تیم به چه رده و جایگاهی دست می یابد. 
 
گزارش: سید مهران حسینی 

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
با تشکر از گزارش خوبتون، امیدواریم وضعیت تراکتور هم روز به روز بهتر شود
آخرین اخبار