با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته در نهایت سعید رمضانی سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان شد و از امروز کار خود را به طور رسمی آغاز خواهد کرد.

داماد حجازی سرمربی سیاه‌جامگان شد

محمدرضا عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب رمضانی به عنوان سرمربی تیم سیاه‌جامگان گفت: من از ابتدا به حضور رمضانی به عنوان سرمربی در تیم اعتقاد داشتم اما درباره وضعیت وی نگرانی‌هایی داشتم که خوشبختانه دراین زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: در جلسه هیأت مدیره نیز اعضاء به رمضانی رای دادند و حتی بازیکنان تیم نیز همه به حضور وی در تیم اعتقاد و تاکید داشتند و با توجه به این مسأله خواسته من مورد تایید گرفت و باید بگویم که رمضانی از امروز به طور رسمی سرمربی تیم سیاه‌حامگان است البته این مربی بازی قبلی نیز به عنوان سرمربی درتیم حضور داشت.

عباسی افزود: شک ندارم که با شناختی که از تیم دارد امسال تیم ما را به اهداف خود برساند.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان درباره حضور خداداد عزیزی به عنوان مدیرفنی تیم گفت: هنوز در مورد این مسأله با عزیزی صحبتی نکردیم، اما عزیزی صاحب و بزرگ تیم است و اگر خود وی تشخیص بدهد که حضورش می‌تواند به ما کمک کند به طور حتم از وی بهره خواهیم برد .

وی درباره دستیاران رمضانی نیز گفت: به طور کلی رمضانی سرمربی جدید تیم اختیار دارد که در مورد دستیاران تیم خود تصمیم بگیرد و در انجام این کار آزاد خواهد بود و‌ اگر صلاح بداند کادر فنی قبلی تیم باقی خواهد ماند درغیر اینصورت کادر جدید به تیم اضافه می شوند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار